וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב השכול ששם קץ לחייו נקבר ליד בנו: "לא רצה להיות נתמך"

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 21:56

משה עציון, ניצול השואה שנמצא ללא רוח חיים ביום השנה למות בנו זאביק בצוק איתן, הובא למנוחות. בתו סמדר ספדה לו: "ברגע שהוא נחלש הוא החליט שזהו - זה מספיק לו. הוא הגיע ללבבות כולם"

משה עציון בן ה-88, ששם קץ לחייו אתמול, הובא למנוחות היום (שני) בקיבוץ נירים שבנגב המערבי. גופתו של משה נמצאה בבית הקברות בקיבוץ, מעל הקבר של בנו, זאביק עציון, שנהרג בצוק איתן.

בתו של משה, סמדר עציון הלפרין, ספדה לו: "הוא היה איש גדול, אמיץ, חזק, ברגע שהוא נחלש הוא החליט שזהו - זה מספיק לו. הוא הגיע ללבבות כולם". עוד הוסיפה כי "הוא רצה לסיים את חייו, לא רצה להיות נתמך ונצרך".

בווידאו הלוויה של האב השכול ששם קץ לחייו על קבר בנו/צילום: שי מכלוף

משה עציון בן ה-88, אביו של זאביק שנהרג ביום האחרון של מבצע "צוק איתן", שם קץ לחייו ביום השנה למות בנו, זאביק עציון. זאביק נהרג בתפקידו כרבש"ץ בקיבוץ נירים, שם גם האב התגורר עם יתר משפחתם. משה היה ניצול שואה, שנהג להרצות במשך שנים על מה שעבר בפני תלמידים וחיילים בארץ ובעולם.

בקיבוץ נירים ספדו למשה: "מאז מותו של זאביק היה משה שקוע במאמץ אין סופי להיות ראוי למורשתו של זאביק. משה נסך בכולנו גאווה ואמונה שהכול אפשרי".

הלווית משה עציון מקיבוץ נירים, אביו של זאביק עציון, רבש"ץ הקיבוץ שנהרג במבצע "צוק איתן", נירים, 9 באוגוסט 2021. שי מכלוף
"ברגע שהוא נחלש הוא החליט שזהו". הלוויתו של משה עציון/שי מכלוף

בהודעת המועצה האזורית אשכול נמסר כי משה יצא מוקדם יותר היום מביתו בקיבוץ נירים. ולאחר העדרות של כמה שעות, החלו חיפושים אחריו שהגיעו גם לבית הקברות - שם נמצא ללא רוח חיים על קברו של זאביק. משה הותיר אחריו אישה, בת ונכדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully