וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחים ומתרגשים": בן נולד לזוג שאיבד תינוק בפיגוע בצומת עפרה

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 20:17

שירה איש רן היתה בחודש השביעי להריונה כשנפצעה באורח קשה בפיגוע הירי לפני כשנתיים. היא התבשרה על ידי בית החולים שערי צדק שהתינוק לא שרד את הפציעה. הבוקר חבקה, יחד עם בעלה עמיחי שנפצע אף הוא בפיגוע, בן שיולד במחלקת היולדות של אותו בית חולים. "זו סגירת מעגל"

בני הזוג שירה ועמיחי איש רן חבקו הבוקר (שני) בן, שיולד במחלקת היולדות של בית החולים שערי צדק בירושלים. שם, לפני כשנתיים וחצי, התבשרו בנסיבות טראגיות כי בנם התינוק לא שרד את הפיגוע שחוו ההורים בצומת עפרה.

בדצמבר 2018, בזמן שרבים המתינו בטרמפיאדה בכניסה להתנחלות עפרה, פתחו מחבלים שהגיעו למקום במכונית באש לעבר יושביה, ונמלטו מהמקום במהירות. איש רן ההרה נפצעה באורח קשה, בעלה עמיחי נפצע בינוני, יחד עם חמישה אנשים נוספים.

מיד לאחר הפיגוע פונתה איש רן לבית החולים שערי צדק, שם טופלה על ידי הרופאים שנאלצו ליילד אותה, על אף שהייתה רק בחודש השביעי להריונה. ארבעה ימים לאחר הפיגוע, מת התינוק.

שירה ועמיחי איש-רן שנפצעו בפיגוע בעפרה ביום חתונתם. באדיבות המצולמים
"הילדים שלנו גיבורים". שירה ועמיחי ביום חתונתם/באדיבות המצולמים

חיים סילברשטיין, אביה של שירה אמר בשמחה כי "אנו מודים לקדוש ברוך הוא על החסד הגדול שעשה למשפחתנו. אחרי הפיגוע הנתעב ורצח עמיעד ישראל, זה סוג של סגירת מעגל ששירה ועמיחי זוכים לבן תינוק חמוד היום. זה קיום מצמרר של מילות שירה בעת שהיא החזיקה את עמיעד ישראל בעת פטירתו ואמרה 'אנחנו נראה להם, נביא עוד ילדים לעולם, עם ישראל חי'. הילדים שלנו גיבורים ואנחנו מעריכים ואוהבים אותם עד בלי די".

גם אחותו של עמיחי, אורית לוי איש רן, בירכה את הזוג וכתבה, "בשבח והודיה לה' יתברך, ברחמים גדולים אנחנו שמחים ומתרגשים לבשר על הולדת תינוק מתוק לעמיחי ושירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully