וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תושבים בדרום לבנון עוצרים את הרכב שהוביל משגרי רקטות

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 15:49

בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות נראים תושבים בעיר הדרוזית חצביא, עוצרים את אנשי חיזבאללה שעברו באיזור עם רכב ועליו משגרי הרקטות. מהומה התקהלות גדולה התפתחה במקום. התיעוד מגיע ברקע ירי הרקטות לישראל שבוצע ע"י ארגון הטרור

בווידאו: תושבים בדרום לבנון מנסים למנוע ירי של חיזבאללה/עריכה: אביעד בללי

תושבים לבנונים בעיר הדרוזית חצביא, עצרו היום (שישי) מכונית עמוסת רקטות של ארגון חיזבאללה - כך לפי כלי תקשורת בלבנון. עוד דווח כי האירוע גרם לריב ומהומה במקום.

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראית התקהלות גדולה סביב הרכב עליו היו רקטות ששוגרו לשטח ישראל.

חיזבאללה מבהיר כי הוא ירה הרחק מאיזורים מאוכלסים כדי לשמור על ביטחון התושבים. כשאנשיו חזרו, בעת שעברו באיזור חצביא, כמה תושבים התנגדו להם. הארגון מבהיר כי ההתנגדות האסלאמית הייתה ותישאר מי ששומרת על אנשיה ולא מסכנת אותם במהלך פעילותה.

רכב שיגור הרקטות בלבנון. 6 באוגוסט, 2021. תמונות גולשים
תושבים ליד המשגר/תמונות גולשים

דובר צה"ל, תת אלוף רן כוכב, מסר לאחר האירוע בתדרוך לכתבים צבאים כי שלוש מהרקטות שנורו התפוצצו בשטח לבנון, ועשר מהן יורטו על ידי כיפת ברזל. לדבריו, חיזבאללה ירה בכוונה לשטחים פתוחים ולא מאוכלסים, משום שהוא מורתע.

בווידאו: תושבים בכפר דרוזי בלבנון מנסים לעצור את פעילי חיזבאללה מירי על ישראל/מערכת וואלה!

19 רקטות נורו הבוקר מלבנון לעבר שטח ישראל. כיפת ברזל יירטה את רובן, והיתר נפלו בשטחים פתוחים באזור הר דב. מדובר בפעם השנייה השבוע שבה מבוצע ירי מלבנון, לאחר הרקטות ששוגרו ביום רביעי. בתגובה, צה"ל תקף את מקורות הירי.

בעקבות ההסלמה בצפון, ראש הממשלה נפתלי בנט, שעודכן במתרחש, יקיים התייעצות עם שר הביטחון בני גנץ, שר החוץ יאיר לפיד, הרמטכ"ל אביב כוכבי, ובכירי מערכת הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully