וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר שחרורו ממאסר: העבריין בני שלמה נאשם בהלבנת הון של מיליונים

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 15:38

כתב אישום הוגש נגד ראש ארגון הפשיעה, רעייתו ואדם נוסף שעסק ברכישת נכסים עבור השניים. שלמה נאשם בכך שצבר הכנסות ממקור לא ידוע בכ-6 מיליון שקלים והלבין הון בכ-8 מיליון. לפי כתב האישום, העבריין ואשתו דיווחו באופן שקרי לאורך שנים כי הם שכירים בתחום הירקות

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד ראש ארגון הפשיעה בני שלמה, כשבוע לאחר שהשתחרר ממאסר. שלמה, חבר בעבר בארגונו של העבריין שלום דומרני, נאשם בשורת עבירות ובהן הלבנת הון בהיקף מיליונים.

מכתב האישום עולה, כי בני שלמה צבר הכנסות ממקור לא ידוע בהיקף של לפחות 6,279,003 שקלים, והלבין הון בסכום של לפחות 7,837,771 שקלים, מתוכם סכום של כשלוש מיליון הולבנו יחד עם אשתו חן שלמה, וסכום של ארבעה מיליון שקלים יחד עם גילי שלתיאל, אשר עסק ברכישת נכסים עבור בני שלמה שנרשמו על שמו. כתב אישום הוגש גם נגד האחרונים.

הסעיפים בהם הואשם שלמה מייחסים לו עבירותשל קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הצהרה כוזבת לפי חוק מיסוי מקרקעין והלבנת הון בהיקף של כשמונה מיליון שקלים.

בני שלמה. אין, צילום מסך
בני שלמה/צילום מסך, אין

מכתב האישום עולה כי שלמה קיבל במרמה בנסיבות מחמירות ארבעה מגרשים מרשות מקרקעי ישראל במושב חלץ בפטור ממכרז, תוך שהוא מציג מצג שווא בשלושה מקרים כי המגרשים נועדו לאנשים אחרים. הנאשם דאג שהמגרשים יירשמו על שם אנשי קש וידווחו לגביהם דיווחים כוזבים לרשות מיסוי מקרקעין.

בווידאו: מלחמת הכנופיות בדרום מתחדשת- תיעוד פעילות ארגוני הפשיעה של דומרני ובני שלמה/מערכת וואלה! NEWS

עוד עולה מכתב האישום כי בני הזוג שלמה דיווחו במשך שנים לרשויות המס דיווח כוזב כי הם עובדים כשכירים בתחום הפירות והירקות.

יחד עם כתב האישום, אותו הגיש עורך הדין שלום שיפר, מבקשת הפרקליטות מבית המשפט המחוזי בבאר שבע להורות על חילוט רכושם של הנאשמים שנעברו בו עבירות הלבנת ההון ומרמה, בהיקף של מיליוני שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully