וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של הנסיכה נתפס על חם ועורר סערה בממלכה: וואלה! תיקתקנו לכם את היום בדקה | צפו

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 13:26

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

לא להאמין. אחרי 15 שנה בכלא, בית המשפט, בהחלטה דרמטית, הורה לשחרר את רומן זדורוב למעצר בית עד לסיום משפטו החוזר. זדורוב הורשע ברצח תאיר ראדה בת ה-14 וניסה במשך שנים ארוכות לטעון לחפותו. מתי הסיפור הזה ייגמר והתעלומה תיפתר? חייבים צדק למען תאיר.

ובינתיים, נתוני ההדבקה בקורונה מראים עלייה חדה במספר החולים והנדבקים. אתמול נרשם שיא של יותר מ- 3000 מאומתים ביממה אחת. קבינט הקורונה יתכנס היום לדון בהחמרת תקנות הקורונה ובין השאר תישקל חובת עטיית מסכות בחללים פתוחים. והשאלה הגדולה שמלחיצה את כולנו - האם ישראל הולכת לסגר בחגים?

בווידאו: ביהמ"ש החליט לשחרר את זדורוב בתנאים מגבילים וקבלת הפנים למדליסט - ירדן ויזל מתקתקת את כל מה שחשוב לדעת/מערכת וואלה!

היום נחת בישראל האלוף שלנו ארטיום דולוגפיאט, אחרי הזכיה במדלית הזהב בטוקיו והתקבל בקבלת פנים מרגשת. ארטיום הוא מדליסט הזהב השני בהיסטוריה של הספורט האולימפי בארץ. הוא ניצח בתחילת השבוע בתרגיל קרקע וריגש מדינה שלמה.

ונסיים עם סערה בממלכה. בעלה של הנסיכה יוג'יני, נכדתה של המלכה אליזבת, נתפס על ידי צלמי פפראצי כשהוא מבלה על יאכטה עם דוגמניות שהחליטו לוותר על חלק עליון. כל זה בזמן שיוג'יני אשתו נמצאת בבית עם בנם בן החצי שנה. מה, כבר אין יותר באושר ועושר? הנסיך פיליפ בטח מתהפך בקברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully