וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה טוענת: "נזרקתי ממוסך רישוי רק בגלל מה שלבשתי"

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 0:17

צעירה טוענת בסרטון ויראלי שהיא חיכתה שהרכב שלה ייבדק, אלא שלפתע ניגשה אליה עובדת וביקשה ממנה לצאת לחכות בחוץ בגלל החולצה שלה. הרשת געשה בעקבות הסיפור וניסיון ההבהרה של החברה רק גרם ליותר סימני שאלה

נאסרה עליה הכניסה למוסך שבודק מכוניות - בגלל מה שהיא לבשה/@tiawould

צעירה טוענת שהיא אולצה לעזוב את המוסך שבו בדקו את הרכב שלה, בגלל שהחולצה והמכנסיים שלה היו "לא הולמים" את המקום". בסירטון ויראלי שפרסמה בטיקטוק ונצפה כבר יותר מ-1.6 מיליון פעמים, טיה ווד מספרת שהיא התבקשה "לחכות מחוץ לתחנת הבדיקה, בגלל שהחולצה שלי הייתה לא הולמת". היא חשפה כי לבשה מכנסיים ממותגות, נעליים לבנות וחולצה קצרה פתוחה, אבל לא משהו יוצא דופן.

בסירטון המשך ווד צחקה באופן סרקסטי על התקרית ואמרה: "מה שאני הולכת להראות לכם הוא מאוד מסוכן לביטחון של הרכב שלכם, אז תוודאו שהוא לא באזור הטלפון ב-10 השניות הבאות". ווד הראתה את התלבושת שלה לפני שהחלה לצחוק: "מה זה? המכונית בסדר? אז למה לעזאזל זרקו אותי מתחנת הבדיקה?".

קיץ 10 של וואלה!שופס ו-וואלה! חוזר עם שוברים ואטרקציות במחיר מדהים

זה מה שהיא לבשה

@tiawould

DIDNT KNOW GETTING UR CAR INSPECTED HAD A DRESS CODE!!!!!! ?❤️‍????? ##fyp ##DontQuitYourDaydream ##UltaSkinTok

♬ Bezos I - Bo Burnham

האם הלבוש שלה בעייתי?

כן. זה חושפני מדי
לא. זכותה להתלבש איך שבא לה
2159 משתתפים

ככה היא הגיבה

@tiawould

the time i was dress coded at the inspection starion

♬ original sound - Tia Wood

היא הוסיפה ואמרה שהיא הרגישה בושה כשאישה שעובדת במקום אמרה לה שתחכה בצד השני של הבניין עד שתגיע המכונית שלה, ולא בפנים עם שאר הלקוחות. הסירטון של ווד הפך לויראלי כשרבים מגנים עליה ועל התלבושת שלה ואומרים ש"היא קינאה בה", בעוד שאחרים דווקא טענו שהיא הייתה חשופה מדי וכינו את החולצה: "חזיה יוקרתית במקרה הטוב".

עוד בוואלה!

דוגמנית הושפלה בטיסה בגלל "הביקיני" איתו עלתה למטוס - אך התמונות מוכיחות אחרת

לכתבה המלאה

ואז היא ביררה האם באמת יש קוד לבוש לבדיקת רכב

בסירטון נוסף ווד צילמה את עצמה בשיחת טלפון עם התחנה כשהיא מבררת האם יש קוד לבוש ללקוחות. האישה בצד השני של הקו לא הבינה את השאלה ואמרה שהלקוחות חייבים לשים מסכות כדי למנוע את התפשטות הקורונה.

ווד הבהירה כי לא מנעו ממנה שירות, אלא שפשוט ביקשו ממנה להמתין מחוץ לאזור ההמתנה בגלל התלבושת שלה. נציגת החברה שוחחה עמה בנינוחות ושאלה מה בדיוק קרה כשהיא מוסיפה: "אני שואלת שאלות בגלל שזה פעם ראשונה שאנחנו שומעים על משהו כזה". היא כינתה את התקרית כ"מוזרה מאוד" ואומרת שגם המנהל של המקום לא שמע על דבר כזה מעולם בכל הזמן שהוא עובד שם. ווד הוסיפה שהיא לא רוצה שהאישה שהעירה לה תפוטר, אלא רק רוצה שהמקרה לא יקרה למישהי נוספת.

נציגת התחנה התנצלה על מה שקרה ואמרה: "אני מתנצלת כי זה לא הדרך שאנחנו עושים דברים. אין לנו קוד לבוש, כל אחד הוא מבוגר, כל עוד שאת לא באה בעירום. זה לא משהו שמפלה מישהו, ואני מתנצלת על החוויה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully