וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקרובטית נעצרה בכוח בחוף הים בדרום קרוליינה - כי לבשה חוטיני

17.8.2020 / 0:08

האקרובטית סאם פנדה, שכבר זכתה בעברה לפופולריות ברשת, חוזרת שוב לכותרות והפעם לאחר שמישהי לא אהבה את בגד הים שלה והתקשרה למשטרה. היא נעצרה בכוחניות רק כי לבשה חוטיני וכתבה למתלוננת: "ביישת את הגוף הנשי ואת עצמך"

האקרובטית סאם פנדה נעצרת בגלל שלבשה חוטיני בחוף הים בקרוליינה הדרומית/Facebook / sam.panda27

האקרובטית המפורסמת סאם פנדה עלתה לכותרות בנובמבר 2017 לאלר שעברה תאונה מחרידה בה שברה את הצוואר במהלך מופע אקרובטיקה בבאלי. כעת היא שוב מככבת ברשת, לאחר שסרטון ממעצרה על חוף ים בדרום קרוליינה הפך לויראלי. פנדה, שגדלה בפיטסבורג אך חיה כיום בטייוואן ומופיעה בכל העולם, נעצרה בשבוע שעבר כשהחליטה לרדת עם חברה לחוף מירטל כשהן לבושות בחוטיני. בישראל לא הייתה עם זה שום בעיה, אך מה שפנדה וחברתה לא ידעו זה שעל פי החוק המקומי אסור להסתובב בחוף מירטל ב"ביגוד חשוף".

השתיים הסתובבו בחוף כשלפתע הופיעו שוטרים ועיכבו אותן בגין לבישת חוטיני. המשטרה מסרה כי נקראה לחוף לאחר שאחת המקומיות דיווחה להם על שתי נשים שנראות רוקדות בחוטיני וחולצה מעט שקופה. תחילה הן ניסו לחמוק מהשוטרים אך לבסוף נעצרו באגרסיביות כפי שניתן לראות בסרטונים שתיעוד את המעצר.

האקרובטית סאם פנדה נעצרת בגלל שלבשה חוטיני בחוף הים. Facebook / sam.panda27, אתר רשמי
האקרובטית סאם פנדה נעצרת בגלל שלבשה חוטיני בחוף הים/אתר רשמי, Facebook / sam.panda27
האקרובטית סאם פנדה נעצרת בגלל שלבשה חוטיני בחוף הים. Facebook / sam.panda27, אתר רשמי
סאם פנדה דרשה מהשוטרים שיראו לה את התקנה האוסרת על לבישת חוטיני/אתר רשמי, Facebook / sam.panda27

פנדה דרשה מהשוטרים שיראו לה את הסעיף בחוק האוסר על לבישת חוטיני בחוף. בתיעוד מהמעצר היא נשמעת אומרת לשוטר: "אתה שם עליי אזיקים רק כי אני לובשת חוטיני". השוטרים הראו להן שאכן חל איסור כזה ופנדה וחברתה נענו בסוף לדרישת השוטרים והם אישרו להן לעזוב את החוף עם אזהרה.

האקרובטית סאם פנדה נעצרת בגלל שלבשה חוטיני בחוף הים. Facebook / sam.panda27, אתר רשמי
סאם למתלוננת: "את צריכה להתבייש בעצמך"/אתר רשמי, Facebook / sam.panda27
האקרובטית סאם פנדה נעצרת בגלל שלבשה חוטיני בחוף הים. Facebook / sam.panda27, אתר רשמי
סאם פנדה וחברתה ברגע המעצר/אתר רשמי, Facebook / sam.panda27

כשפנדה חזרה לביתה, היא כתבה על החוויה הלא שגרתית בפוסט בפייסבוק: "אם את אישה ואת מחליטה להלשין למשטרה על נשים אחרות, על הגוף שלהן, מול בתך המתבגרת... את גרמת לאישה במשקל 50 ק"ג להיתפס באגרסיביות, שיובילו אותה בכוח בידיים אזוקות. גרמת לשתי נשים להיות מבוישות בפומבי על חוף הים בגלל בגד הים שלבשו והכי גרוע - הראית לבת שלך שהגוף שלה הוא משהו שהיא צריכה להתבייש בו. הראית לה שגבר יכול לפגוע באישה בדרך שבה אנשים אחרים רואים את הגוף שלה. הפכת את הגוף הנשי לאובייקט שאינו שייך לה והראית לבת שלך כי פעולות אלה מקובלות. את צריכה להתבייש בעצמך".

צפו בתיעוד המלא של המעצר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully