וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 50 נפצע קשה מדקירות בפתח תקווה - נבדק חשד לפיגוע

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 19:57

צוות מד"א שהגיע לזירה העניק לפצוע טיפול ופינה אותו לבית החולים כשהוא במצב לא יציב. עדת ראייה: "הסתובבתי וראיתי מישהו שכוב על הבטן בלי הכרה, הוא אמר שהוא לא ראה מי דקר אותו, זה בא לו בהפתעה". נבדק חשד כי הנסיבות לאירוע הן לאומניות, שב"כ מעורב בחקירה

גבר בן 53 נפצע הערב (שני) באורח קשה באירוע דקירה בתחנת אוטובוס ברחוב חיים גרינברג בפתח תקווה, החשוד נמלט. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו עם פציעות חודרות ופינה אותו לבית החולים ביליניסון בעיר. נבדק חשד כי הנסיבות לאירוע הן לאומניות וכן שב"כ מעורב בחקירה.

"הפצוע שכב על המדרכה בתחנת האוטובוס כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת", סיפר פראמדיק מד"א יורם שאלתיאל. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים והנשמה, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

פצוע דקירה בתחנת אוטובוס בפתח תקווה, 2 באוגוסט 2021. לירן לוי
דקירה אחת בבית החזה. זירת האירוע/לירן לוי
בווידאו: גבר כבן 50 נפצע קשה מדקירות בפתח תקווה - הנסיבות בבדיקה/לירן לוי

שתי נשים שהגיעו ראשונות לזירה וסייעו לקורבן, סיפרו כי הן לא ראו את הדוקר שהספיק להימלט מהמקום. לדברי אחת מהן, מדובר בדקירה אחת בבית החזה.

מבית החולים בילינסון נמסר כי הפצוע מורדם, מונשם והוא מוכנס בשעה זו לחדר ניתוח.

לפני כעשרה ימים גבר כבן 30 נפצע קשה כתוצאה מדקירה, שאירעה במהלך קטטה שהתרחשה ברחוב אפרים צור באשקלון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים ברזילי. המשטרה חוקרת את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully