וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השחרורים דחתה את בקשתו של אלון קסטיאל לשחרור מוקדם

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 19:56

קסטיאל, שהורשע בניסיון אונס ומעשה מגונה, ריצה שלוש שנות מאסר מתוך 57 החודשים שנגזרו עליו - וימשיך לרצות את עונשו. עורכת דינו: "טרם קיבלנו את נימוקי הוועדה, נקבל החלטות לאחר שנלמד אותם"

ועדת השחרורים דחתה היום (שני) את בקשתו של אלון קסטיאל, שהורשע בניסיון אונס ומעשה מגונה, לשחרור מוקדם ממאסר. הוא הגיש את הבקשה לאחר שריצה שלוש שנות מאסר מתוך 57 החודשים שנגזרו עליו. הדיון היה אמור להיערך לפני כמה חודשים, אך נדחה שוב ושוב, עד שנקבע להיום.

עו"ד רותם טובול, המייצגת את קסטיאל, מסרה: "זה עתה התבשרנו על החלטת הועדה טרם קיבלנו את נימוקי הועדה, נלמד אותה ונקבל החלטות בהתאם".

הצגת הסדר הטיעון עם אלון קסטיאל, מחוזי ת"א, 3 בינואר 2018. טל אנגלנדר
בקשתו נדחתה. קסטיאל בבית המשפט/טל אנגלנדר

קסטיאל הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בארבעה אישומים, בהם ניסיון אונס, מעשה מגונה והטרדה מינית. במסגרת ההסדר, הצדדים לא הגיעו לעונש מוסכם וביולי 2018 בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עליו עונש של 57 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי לכל אחת מארבע המתלוננות. הוא ערער בהמשך על חומרת העונש לבית המשפט העליון, שדחה את הערעור ביוני 2019.

שרי גולן, אחת המתלוננות נגד קסטיאל, פרסמה פוסט בפייסבוק ובו בירכה על ההחלטה: "בוכה פה מהתרגשות ואושר. קרה פה משהו גדול. אין לי עדיין מילים לתאר עד כמה. רק דמעות של הקלה", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully