וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של שירה בנקי על חילול בית הכנסת: "השימוש בתמונת בתי - אגרוף בבטן"

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 9:24

אורי בנקי התייחס בריאיון ל-103FM להשחתת בית הכנסת "ישראל הצעיר" בבני ברק במהלך סוף השבוע, בו ריססו צלבי קרס והשליכו אל כניסתו את תמונותיה של בתו שנרצחה במצעד הגאווה בירושלים ב-2015. "מי שעשה את זה הוא איש עם בעיה קשה מאוד בתפיסת המציאות, שלא לומר עבריין"

אורי בנקי, אביה של שירה שנרצחה במצעד הגאווה בירושלים ב-2015, אמר היום בריאיון ב-103FM כי מי שהשתמש בתמונה של בתו "במסגרת מעשה ונדליזם של ריסוס צלבי קרס, הוא איש עם בעיה קשה מאוד בתפיסת המציאות, שלא לומר עבריין".

בנקי התייחס בדברים שאמר לגולן יוכפז וענת דוידוב להשחתת בית הכנסת "ישראל הצעיר" בבני ברק ביום שישי, כשאלמונים ריססו צלבי קרס על גבי המבנה, וכן השליכו את תמונותיה של בתו ברחבת הכניסה. "קצת אגרוף בבטן שעושים שימוש בתמונה של שירה מהסוג הזה", הוא תיאר.

הוא עוד סיפר כי באותו יום שישי ציינו את יום השנה השישי לרצח של שירה. "אין שום קשר בינינו לבין חילול בתי כנסת, בין שירה לחילול בתי כנסת", הדגיש, "זה הפוך לכל מה שאנחנו מאמינים בו ושירה האמינה בו, זה הפוך לכל מה שאנחנו מנסים לעשות. פשוט גועל נפש".

בנוגע להאשמות כי מדובר בהסתה של בכירים בממשלה נגד הציבור החרדי והדתי, בנקי השיב: "אנחנו צריכים להמשיך לעשות את המעשים שאנחנו עושים - הרוב הדומם השפוי שרוצה לחיות כאן ביחד, כי אני מניח בוודאות מוחלטת שמעשה מהסוג הזה יש מעט מאוד תמיכה, אם בכלל".

בנקי הוסיף והבהיר כי אין להתמודד עם המעשה החמור בהתעלמות: "חס וחלילה להתעלם, צריך להתעסק בזה, אבל צריך לדעת שכמה אנשים הצליחו לייצר לנו מציאות".

יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק, הגיב גם הוא לדברים: "לקחו תמונות של שירה בנקי ז"ל וחיללו את שמה. פיזרו את התמונות שלה. זה התנהלות ודבר מביש שזה קורה בעיר במרכז במדינת ישראל ביום שבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully