וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בירכא: גבר בן 30 נורה למוות ושניים נוספים במצב בינוני

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 7:29

סרחאן עטאללה בן ה-30 פונה במצב אנוש למרכז הרפואי בנהריה, שם נקבע מותו. שני צעירים נוספים כבני עשרים פונו מאותו אירוע במצב בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. ייתכן והרקע הוא סכסוך עברייני

סרחאן עטאללה, בן 30, נהרג הערב (שבת) ושניים נוספים בני 24 ו-25 נפצעו באורח בינוני, באירוע הירי והדקירות ביישוב ירכא בגליל המערבי. עטאללה נפצע אנושות, טופל ופונה על ידי מד"א למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותו עם הגיעו. את שני הצעירים פינו לחדר הלם בית החולים בנהריה צוותי נט"ן של חיאן. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

עוברי אורח סיפרו כי עטאללה, שהיה אמור להתחתן בעוד שבועיים, היה עם ארוסתו ברכב. השניים התארסו בטקס שנערך ביום ראשון האחרון. במקצועו היה חשמלאי.

סרחאן עטאללה תושב ירכא בן 30 נרצח (31.7.21). ., אתר רשמי
הנרצח ה-65 בחברה הערבית השנה. סרחאן עטאללה מירכא, בן 30 במותו/אתר רשמי, .

חובש רפואת חירום של מד"א סיימון גדבאן סיפר כי "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה חודרת בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים, הנשמה וביצוע עיסויים. הכנסנו אותו במהירות לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

בעקבות הרצח התקיימה במשטרת ישראל הערכת מצב של מפקד מחוז חוף והוחלט להטיל את החקירה על היחידה למאבק בפשיעה במרחב אשר. נסיבות האירוע אינן ברורות לגמרי - במשטרה סבורים כי עטאללה נפצע מירי אולם ייתכן שגם נדקר לפני שנורה. חוקרים בשטח ממשיכים בתישאול ואיסוף ראיות וצפויים מעצרים. ייתכן והרקע למעשה הוא סכסוך עברייני.

בווידאו: אירוע ירי בירכא בצפון/צילום מסך

איוב קרא, חבר הכנסת והשר לשעבר מטעם הליכוד, הגיב לרצח: "חולשתה ואוזלת ידה של הממשלה להתמודד באלימות הגוברת בישראל הם הסיבה לרצח ולפצועים הלילה בירכא. הממשלה שקמה על בסיס מיגור האלימות בישראל ובמיוחד במגזר הערבי, הופכת בניהול שלה לכלי המסוכן ביותר המאיים על קיומה של מדינת ישראל. חייבים לקחת את סוגיית האלימות כיעד ראשון ומועדף למיגור ולטיפול, אחרת נכא על חטא בעוד זמן לא רב ונעמוד חסרי אונים ושום דבר לא יושיע אותנו".

לפי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות, עד כה נרצחו השנה 65 בני אדם בחברה הערבית, בהם 56 גברים ותשע נשים. עו"ד רדא ג'אבר, מנהל מרכז אמאן, אמר החודש לוואלה! כי "השנה הזו על פי כל האינדיקציות תסתיים במספר נרצחים גבוה ביותר, יותר מבכל השנים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • ירכא
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully