וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנגב: תינוק טבע למוות בדלי ביישוב חורה

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 15:35

צוות מד"א שהוזעק למרפאה מקומית ביישוב החל במאמצים לייצב את מצבו של בן השנה, ג'לאל אבו אלקיעאן, שהיה מחוסר הכרה. החובשים והפרמדיקים פינו אותו לבית החולים סורוקה, אולם שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו

תינוק בן שנה מת היום (שלישי) ככל הנראה לאחר שטבע בדלי מים ביישוב חורה שבנגב. התינוק, ג'לאל אבו אלקיעאן, פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים סורוקה שבבאר שבע זמן מה לאחר המקרה, אולם למרות מאמצי הרופאים - הם נאלצו לקבוע את מותו.

ראשית האירועים ב-9:45 אז התקבל הדיווח במוקד מד"א על תינוק מחוסר הכרה במרפאה מקומית ביישוב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו במהירות לזירה העניקו לו טיפול רפואי והחלו במאמצים לייצב את מצבו. לאחר מכן, הצוות פינה את הילד באמבולנס במצב אנוש לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה. הרופאים בחדר המיון החלו בביצוע פעולות מצילות חיים, אולם לבסוף קבעו את מותו של הפעוט.

ג'לאל אבו אלקיעאן. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
טבע למוות. ג'לאל אבו אלקיעאן/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

האירוע בנגב מתרחש בשיאה של עונת הקיץ - שגררה עמה שורה של טביעות בקרב פעוטות ברחבי הארץ. האחרון שבהם לפני יומיים אז פעוט בן שנתיים, משה ג'אן מאור עקיבא, טבע למוות בחוף לא מוכרז בחדרה. עדי ראייה סיפרו כי הוא שיחק בחול בחוף הדייגים, כשלפתע גל סחף אותו אל עומק הים. הוא נמשה מן המים במצב אנוש, ופונה על ידי פרמדיקים של מד"א לבית החולים הלל יפה בעיר, שם קבעו הרופאים את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully