וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר vs טיבי: אף פעם לא ראיתם את הכנסת שלנו כמו שתראו ב-1:07

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 14:29

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

אבישג סמברג המלכה, שזכתה במדליית ארד בתחרות הטאקוונדו נחתה בישראל, ואיזו התרגשות. לעומת זאת, אכזבה גדולה למשלחת הישראלית בג'ודו. שגיא מוקי הפסיד בשמינית הגמר אחרי קרב מתיש ליריבו האוסטרי וסיים את דרכו בטוקיו. אנחנו ממשיכים להחזיק אצבעות לספורטאים שלנו. להמשך עדכונים שוטפים מהאולימפיאדה, כנסו לוואלה! ספורט.

רוני דניאל, עיתונאי חדשות 12 והפרשן הצבאי הבכיר, הלך לעולמו בגיל 73 לאחר כחמישה עשורים של קריירה עיתונאית שבה עבד בין היתר בקול ישראל, גלי צה"ל והטלוויזיה החינוכית. רבים ספדו אתמול לדניאל ושלחו ניחומים למשפחתו, בהם פוליטיקאים ואנשי תקשורת רבים. חלקם שמעו על הבשורה במהלך עבודתם ואף פרצו בבכי בשידור. יהי זכרו ברוך

בווידאו: המדלסטית אבישג סמברג חזרה לארץ והכנסת כמו שלא ראיתם - ירדן ויזל מתקתקת לכם את כל מה שצריך לדעת/מערכת וואלה!

תלונה נוספת הוגשה אתמול נגד שי אביטל, סוכן הדוגמניות. זאת לאחר ששלשום מתלוננת ראשונה הגישה נגדו תלונה. המשטרה הודיעה כי תחקור את הסוכן ששורת נשים ודוגמניות שעבדו עמו מסרו עדויות לתכניות "הצינור" ו"חשיפה" בהן האשימו כי תקף אותן מינית. שי אביטל אינו נמצא בארץ ושוהה בטורקיה. המשטרה קוראת למי שנפגעה מאביטל, להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה.

ח"כ איתמר בן גביר הורד אתמול בערב בכוח מדוכן הנואמים במליאת הכנסת, לאחר שהתעמת עם ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת שניהל את הדיון. בתחילת דבריו של בן גביר, טיבי הורה לפנות אליו במילים "אדוני היושב ראש" כמקובל, ובן גביר ענה לו "למה מי אתה?" טיבי חזר על הבקשה ובן גביר קרא לעברו "אתה מחבל, אתה לא אדוני". בתגובה טיבי הורה לו לרדת מהדוכן ובן גביר הורד בכוח על ידי מאבטחי הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully