וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו הקרוב של רוני דניאל שמצא אותו מת בביתו: "זה שבר את הלב"

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 15:24

אוהד איטח, צלם חדשות 12, הפך במרוצת השנים לחברו הקרוב של הפרשן הצבאי. אתמול, משלא ענה לטלפון, הוא הגיע לביתו ומצא אותו ללא רוח חיים. בריאיון ב-103FM הוא שב אל הרגע הקשה ומספר על רוני דניאל, החבר שלפעמים היה כמו אב. "היה רוצה להיזכר כאיש של החברים"

"היה קשה לישון, זה לא היה פשוט להירדם", סיפר הבוקר אוהד איטח, צלם חדשות 12 שמצא את הפרשן הצבאי של הערוץ ללא רוח חיים אחרי אירוע לבבי בביתו. בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM סיפר האיש, שהיה לאחד מחבריו הטובים של דניאל, על היממה הקשה שלאחר מותו. "אחרי כל היום הקשה הזה, הסיפורים צפים. אני שומע מאנשים, מחברים, זה פשוט נגע ברבים כל כך. כולם מאוד אהבו אותו והיו איתו. כל החבר'ה תמיד היו בחדר של רוני במערכת".

הוא אינו מופתע מהאהבה הגדולה שהציבור הפגין אתמול כלפי הפרשן. "לפעמים היינו הולכים איתו לשוק התקווה, כולם רצו להצטלם איתו, לחבק, לגעת. הוא היה כמו רוקסטאר. ולכולם הייתה לו סבלנות. הוא לא היה קצר. עומד ומצטלם לעוד תמונה ולעוד תמונה. הוא פשוט אהב לעזור לאנשים".

במהלך השני, הצליח איטח לרקום קשר מיוחד עם דניאל. "היינו צמודים כל הזמן", אמר. "אני זוכר מפיקות מתקשרות אליי ואומרות 'תגיד לרוני שיכנס לאולפן', בעדינות. בלי לעצבן את האריה... מצד שני - רוני הוא איש של אנשים, אם הוא היה רואה את עצמו בעיתונים הוא לא היה אוהב את זה".

רוני דניאל ואיטח חברו הקרוב אוהד איטח. באדיבות המצולמים
"איש של האנשים". איטח ודניאל במערכת חדשות 12/באדיבות המצולמים

על הקשר המיוחד בינהם סיפר: "הוא היה מתקשר ובודק מה איתי ומה אני עושה ומייעץ. תמיד היה לוקח אותי לאכול. אם סיפרתי לו סיפור וראש הממשלה או שר הביטחון היו מתקשרים, הוא היה אומר להם 'אני אחזור אליכם עוד מעט, אני עסוק כרגע'. מעבר לכך - רוני הוא חבר דואג. היה יודע למצוא את דרך האמצע ולהגיד איפה אתה עומד, ואיך הדברים נראים מבחוץ כדי להבין איך צריך להתנהל. סוג של אבא".

"מעבר לכך, רוני איש מאוד צנוע", המשיך. "הוא לא אהב ללכת למסעדות יקרות ולקח אותנו לשוק. הוא תמיד היה איתנו, עם החבר'ה. כשהכתבים האחרים היו עולים על מונית ונוסעים, רוני היה נשאר, רואה מה קורה איתנו - החבר'ה שמקפלים".

במהלך הריאיון, איטח שב אל השעות הקשות בהן מצא את דניאל שרוע בביתו, ואף לשעות שקדמו לאירוע הכואב. "הוא לא הרגיש טוב בתקופה האחרונה", סיפר. "רצינו שהוא ייבדק והוא כל הזמן דחה. הוא היה איש חזק ואתמול לראות אותו ככה, זה שבר את הלב. את האיש החזק הזה שכל הזמן במלחמות לא פחד מהפגזים, אנחנו היינו רצים ותופסים מחסה ולראות אותו אתמול היה מאוד קשה. לא קל להגיע לחבר הביתה לפתוח את הדלת ולראות שהוא ללא רוח חיים. הגענו אני ועוד חבר, עלינו עם השומר ומצאנו אותו מול הטלוויזיה - ישב ככה ונרדם".

כשנשאל מה לדעתו רוני היה רוצה שיזכרו ממנו, השיב איטח: "רוני היה רוצה שיזכרו שהוא איש של חברים. שהוא תמיד היה איתנו עם הצלמים והעובדים מאחורי הקלעים, דאג לנו. תמיד היה עם האנשים הפשוטים, לא התנשא, לא דרך על אף אחד. אומרים שזה עולם של מרפקים, אבל הוא היה מושך אותך, מעלה אותך למעלה, מעודד אותך ומתקשר למי שצריך. באמת, איש מאוד מיוחד שחסר לכולנו. להגיע למערכת עכשיו יהיה פשוט משעמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully