וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחיטות בביט ובווטסאפ: עשרות נערים מעורבים בפרשת הימורים בחופשת הקיץ

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 17:12

בן 16 מתל אביב נעצר בחשד שניהל בתי הימורים לנוער בדירות שכורות ברחבי גוש דן. מהחקירה עולה כי הנער הפעיל אנשים שיגבו חובות של אלפי שקלים, ובחלק מהמקרים הורים שילמו את הכסף כדי להגן על הילדים, והעבירו את הסכום בביט. "מי שהיה חייב כסף - ספג איומים"

נער בן 16, תושב תל אביב, נעצר היום (שני) בחשד לניהול כמה בתי הימורים לבני נוער ובגירים, לצד הפעלת מערך סחיטה וגביית כספים מ"בעלי חוב" שהפסידו במשחקי הקלפים. המשטרה תבחן את בקשת המשך מעצרו בבית המשפט.

החקירה החלה עם קבלת מידע בדבר משחקי קלפים "סודיים" המנוהלים זה חודשים רבים בדירות שכורות ברחבי גוש דן. אל הדירות הגיעו עשרות בני נוער ובגירים, ככל הנראה בין 20 ל-30, המהמרים במשחקי קלפים, על פי החשד בסכומים גבוהים המסתכמים בעשרות אלפי שקלים.

בווידאו: ציוד שנמצא אצל בן 16 החשוד בניהול בתי הימורים/צילום: דוברות המשטרה
חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
החובות נעים בין 3,000 שקלים לעשרת אלפים שקלים/חטיבת דובר המשטרה

בן ה-16 שמוגדר כחשוד המרכזי וניהל לכאורה את כל המערכת, הפעיל את מערך ההימורים לצד אנשים שיגבו את החובות מהילדים. חלק מההורים שילמו את הכסף כדי להגן על הילד, ומחקירה ראשונית עולה כי החובות נעים בין 3,000 שקלים לעשרת אלפים שקלים, ששולמו דרך אפליקציות כמו ביט. בני נוער והוריהם שהיו חייבים כספים בעקבות ההימורים, ספגו איומים לבל לא ישלמו את החוב.

בנוסף לכך, החשוד המרכזי פתח קבוצות ווטסאפ להימורים שם התעדכנו הילדים. מדובר בעשרות ילדים, ובמשטרה בודקים אם ישנם קטינים נוספים שנסחטו ואוימו. מלבד הנער, בימ"ר תל אביב עיכבו לחקירה מעורבים נוספים בגביית הכספים ובהשתתפות במשחקי הקלפים. חשודים רבים נוספים צפויים להיחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully