וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שנתיים טבע למוות בחדרה: "שיחק בחול וגל סחף אותו"

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 19:57

הפעוט שהה בחוף לא מוכרז כשלפתע הוא נסחף לעומק אל תוך הים, וטבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו במצב אנוש לביה"ח הלל יפה, שם קבעו הרופאים את מותו. זהו הקורבן החמישי ביממה האחרונה שטבע בים. לפני כחודש, תושב העיר בן 18 טבע למוות באותו חוף

פעוט בן שנתיים טבע למוות היום (ראשון) בחוף לא מוכרז בחדרה. עדי ראייה סיפרו כי הילד, משה ג'אן מאור עקיבא, שיחק בחול בחוף הדייגים, כשלפתע גל סחף אותו אל עומק הים. הוא נמשה מן המים במצב אנוש, ופונה על ידי פרמדיקים של מד"א לבית החולים הלל יפה בעיר, שם קבעו הרופאים את מותו. מדובר בקורבן החמישי ביממה האחרונה שטבע למוות בים.

"ראיתי קבוצת אנשים נכנסים למים בזמן שהים סוער ויש סחף חזק, פנינו אליהם ואמרנו שמאוד מסוכן, הם לא יצאו מהמים", סיפר עד ראייה. רק לפני חודש טבע למוות תושב העיר בן 18.

באירוע הטביעה הראשון מאתמול בערב גבר בן 42 טבע למוות בחוף מעין צבי הלא מוכרז, הנמצא סמוך לזכרון יעקב. פחות משעה לאחר מכן טבע למוות צעיר כבן 20 בחוף הנסיכה באילת. מאוחר יותר, נקבע מותם גם של גבר כבן 50 ובנו בן העשר שטבע בחוף התמרים בעכו.

תיעוז זירת טביעת ילד בחוף הים בחדרה 25 ביולי 2021. איחוד הצלה
צוותי מד"א בחוף הלא מוכרז בחדרה, היום/איחוד הצלה

מתחילת עונת הרחצה ב-19 במרץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-132 בני אדם שטבעו בים, בבריכות ובמאגרי המים השונים, מתוכם 20 מתו. בנוסף, לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עד כה מתחילת השנה טבעו למוות 12 ילדים.

בווידאו: זירות הטביעה בחדרה ומושב מנות/צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אורלי סילבינגר סיפרה כי "היום מציינים בעולם את היום הבינלאומי למניעת טביעה. למרבה הכאב, דווקא היום טבעו למוות בחופי הים בישראל שני ילדים, והם מצטרפים לעוד עשרה ילדים שטבעו למוות רק בשנה זו ועוד ילדים שטבעו וטופלו בבתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully