וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרת קוטלר בריאיון ל-103FM: "רה"מ מסית נגד מי שלא התחסן, זה מחריד"

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 9:39

העיתונאית מחתה על נאומו "הפלגני והמשסה" של בנט ביחס למתנגדי החיסונים: "עומד ראש ממשלה ומסית נגד אוכלוסייה שלמה ואומר 'הם פוגעים בבריאות שלכם', השתגעתם?"

העיתונאית אושרת קוטלר שוחחה הבוקר (ראשון) עם 103fm והביעה מחאה על נאומו "המחריד", כלשונה, של ראש הממשלה נפתלי בנט, שבו האשים כי אזרחים שלא-מתחסנים "מסכנים את כולנו".

"נחרדתי, עד עכשיו זה מחריד אותי הדבר הזה", אמרה קוטלר. "זה טקסט פלגני, משסה, ללא שום בסיס מדעי, ואני בקשר עם אנשי המדע. יש מחלוקת גדולה מאוד בין אנשי המדע גם בקשר לחיסונים ולשיטה בה יש לנהל את מחלת הקורונה או את ההתמודדות איתה", טענה.

אושרת קוטלר. ניר פקין
קוטלר/ניר פקין

קוטלר מחתה גם לביטויים של אחרים, בהם עיתונאי ynet אטילה שומפלבי, שמתארים את המתנגדים כ-"מחבלי חיסונים".

"אנשים שחוששים מהחיסון יותר מאשר חוששים מקורונה, עברו כבר שדרוג והם מחבלים? הם פוגעים באנשים אחרים? אני לא תומכת בשום סוג של אלימות אבל כשעומד ראש ממשלה ומסית נגד אוכלוסייה שלמה ואומר 'הם פוגעים בבריאות שלכם', השתגעתם? יש רופאים, הרבה מאוד רופאים, 40 אלף ברחבי העולם שאומרים שאנשים שלא התחסנו לא מסכנים אף אחד אחר. זה כמו בחיסון שפעת, אוקיי? זה דומה מאוד. הטכניקה אחרת אבל זה אותו דבר".

בנט הודיע כי החל ב-8 באוגוסט אלו שלא התחסנו לא יורשו כניסה לאירועים ועסקים סגורים, בהם בתי כנסת ובתי קולנוע, ללא הצגת תוצאת בדיקה שלילית לווירוס - עליה יצטרכו לשלם בעצמם. בהצהרתו מהקריה בתל אביב, בנט תקף בחריפות את המתנגדים, ואמר כי "סרבני החיסונים מסכנים את החופש שלנו". לדבריו, "אין שום סיבה שאזרחים שהתחסנו יממנו בדיקות למי שמסרב להתחסן". בנט עוד הודיע כי מי שמסרב להתחסן וחוזר לארץ מחו"ל, ייכנס לבידוד של שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully