וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה עירומה נתקעה בין שני בניינים וחולצה במבצע מורכב

29.7.2021 / 0:55

האישה שלא זוהתה עד כה, צרחה לעזרה כשהיא במצב ביזארי ומסוכן במיוחד. אחרי מבצע הצלה שארך מעל שעתיים היא חולצה בשלום, אך עדיין לא ברור איך היא הגיעה למצב ההזוי הזה. צפו

כוחות כיבוי האש באורנג' קאונטי שבקליפורניה לא האמינו למראה עיניהם אחרי שקיבלו קריאה דחופה לחלץ אישה שנתקעה בסיאוטציה ביזארית לחלוטין. האישה, ששמה לא פורסם, נתקעה ברווח של 20 סנטימטרים בלבד בין שתי קירות של חנויות כשהיא עירומה כביום היוולדה ומשוועת לחילוץ.

כוחות הכיבוי הוזעקו ביום ראשון בשבוע שעבר בסביבות השעה 14:00 בצהריים אחרי שעובדים שהיו בתוך אחת החנויות שמעו את הבחורה בוכה וזועקת לעזרה. לקח לעובדים בסביבות חצי שעה רק כדי להבין איפה האישה הזו נמצאת. אחרי חיפושים הם גילו שהיא תקועה ברווח צר מאוד כשהיא שוכבת על הצד, עירומה ואומללה. אלא שהכבאים שהעגיעו למקום הבינו שהם לא יכולים להגיע אלי והיא לא מסוגלת לזחול החוצה.

צפו בדרמה

האפשרות היחידה לחלץ את האישה הייתה לקדוח חור גדול בקיר סמוך אליה ולמשוך אותה החוצה דרכו. בשלב הראשון המחלצים קדחו חור קטן כדי להכניס דרכו מצלמה ולבחון איפה הכי טוב לקדוח. "הדאגה העיקרית שלנו הייתה כמות הבטון הגדולה סביב האישה שהייתה יכולה לפצוע אותה בזמן הקידוח", אמר מפקד כוח החילוץ במקום.

אחרי התייעצויות שנמשכו מעל שעתיים, המחלצים החליטו לקדוח חור גדול בבטון המזויין שהיה בעובי של 20 סנטימטר. במהלך ניסיון החילוץ, האישה תקשרה עם הכבאים וביקשה מהם לעזור לה. חלק מהכבאים עלו על הגג עם סולם ואחרים התמקמו בצדי הבניין עם כלים מיוחדים במטרה לנסות למנוע מהאישה להיפגע במהלך הקדיחה מחלקי הבטון שעלולים היו ליפול עליה.

רק בסביבות השעה 16:30 האישה סוף סוף חולצה כשהיא סובלת מפציעות קלות בלבד. היא נלקחה לבית החולים ועד כה לא ברור האם היא הייתה שיכורה באותו הזמן ואיך היא בכלל הגיעה למצב הזה - זו נותרה התעלומה הגדולה ביותר שטרם נפתרה וגם הכבאים אמרו שהיא סירבה לספר להם כיצד הגיעה למצב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully