וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של יאיר נתניהו: "כשתובעים אותך, גם אם זו תביעת סרק - אתה עושה חשבון"

לאחר שבנו של יו"ר האופוזיציה נתבע על סך מיליון שקל והתחייב להתנצל בפני בוגרי קרן וקסנר על ציוצים פוגעניים שפרסם נגדם, התראיין עו"ד יוסי כהן ל-103FM ואמר כי ההתנצלות הגיעה מתוך "שיקולים של עלות-תועלת. הכותרת היתה צריכה להיות 'נדחתה התביעה נגד יאיר נתניהו'"

יום לאחר שנוגע כי יאיר נתניהו התחייב להתנצל בפני 74 בוגרי קרן וקסנר בשל ציוצים פוגעניים שפרסם נגדם ברשת בשנה שעברה, התראיין הבוקר (רביעי) עורך דינו יוסי כהן לתכנית הבוקר של 103FM ורמז כי ההתנצלות הגיעה מתוך כוונה למחוק את התביעה, שהוגשה על סך מיליון שקלים. "יש שיקולים של עלות מול תועלת. כשתובעים אותך, גם אם מדובר בתביעת סרק, אתה עושה חשבון".

למרות ההכרעה, עורך דינה של משפחת נתניהו טוען כי דווקא יאיר הוא זה שניצח בתביעה. "בוא נזכיר את העובדות. התביעה שהוגשה הייתה בסך מיליון שקלים, היו בה טענות חמורות ודרישות חמורות וכולן התפיידו. למעשה, מחיקת התביעה או דחייתה עם ציוצון קטן מדברת בעד עצמה". הוא הוסיף כי "היינו מוכנים מהרגע הראשון לצייץ התנצלות, לפני שהוגשה התביעה. הם רצו פיצוי כספי. הכותרת היתה צריכה להיות 'נדחתה התביעה נגד יאיר נתניהו".

יאיר נתניהו בבית הדין לעבודה בתל אביב, 26 באפריל 2021. ראובן קסטרו
התנצלות כנה? יאיר נתניהו ויוסי כהן בדיון בבית המשפט/ראובן קסטרו

אתמול פרסמו 74 בוגרי קרן וקסנר הודעה, לפיה יאיר נתניהו התחייב להתנצל בפני הבוגרים על אמירות פוגעניות שפרסם ברשתות החברתיות במהלך חודשי מרץ-יוני 2020. זאת, לאחר שתבעו אותו על לשון הרע בשל אותם פוסטים ובמסגרת הסכם גישור שקיבל תוקף של פסק דין. "אני סבור כי אמירותיי בפרסומים אלה לא היו נכונות, לא ראויות ואני מוצא לנכון להתנצל עליהן", ייכתב בהודעת ההתנצלות המוסכמת על הצדדים.

"אני הסרתי פרסומים אלו, וקורא גם לאחרים שלא לפרסם דברים דומים ולהסיר כל העתק של פרסום שלי", עוד ייכתב בהתנצלותו. בהודעת הבוגרים נכתב כי במסגרת ההליך, נתניהו התחייב גם שלא לחזור על תוכן הפרסומים בכל הפלטפורמות.

מטעם התובעים נמסר כי: "יאיר נתניהו במשך תקופה פירסם והפיץ שקרים חמורים במהותם, קיצוניים בלשונם, והטיל רפש בעשייתו של כל אחת ואחד מבוגרי התוכנית. מדובר בבכירים בשירות הציבורי שיצאו ללמוד במוסד אקדמי מהטובים בעולם במטרה לחזור ולשרת את הציבור. דברי הדיבה שפורסמו על ידי יאיר נתניהו גרמו לנזק ממשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully