וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא האמנתי": תשע שנים אחרי שנעלמה, נמצאה הכלבה לוקה והושבה לבעליה

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 10:00

כשנגנבה מביתו ב-2012, חיפש ארוכות זוהר איטח מראש פינה אחר כלבת הבורדר קולי שגידל. לאחר שהשלים עם העובדה שכבר לא תחזור אליו, בישר לו בראשון הווטרינר שטיפל בה בצעירותה: "לוקה נמצאה". איטח המאושר לקח אותה לביתו ואמר: "אושר גדול, הצטרפה אלינו בת משפחה חדשה"

תשע שנים אחרי שנעלמה, נמצאה הכלבה לוקה והושבה לבעליה/מערכת וואלה!

תשע שנים אחרי שנעלמה, נמצאה השבוע הכלבה לוקה והושבה לבעליה. לוקה, כלבה מגזע בורדר קולי, נגנבה מחצר בית משפחת איטח בראש פינה כשהיתה בת שנתיים. זוהר איטח, בעלי הכלבה, גר אז בבית הוריו, שם גדלה לוקה.

הוא סיפר כי חיפש אותה במשך זמן ממושך ברחבי הצפון אחרי שנעלמה במפתיע. בשלב מסויים הבין שלא יצליח לאתר אותה. "לא שכחתי אותה, אבל השלמתי כבר עם רוע הגזירה", אמר. "הבנתי שאם עבר זמן ארוך כל כך, היא כבר לא תחזור אלי". שנתיים אחרי שלוקה נעלמה, החל זוהר לגדל את הכלב ג'יימס.

ביום ראשון התקשר אליו הווטרינר ד"ר גיל שביט ובישר לו כי לוקה נמצאה משוטטת. שני צעירים, חיילים משוחררים שעובדים בחקלאות בקיבוץ חוקוק, ראו את לוקה כשהיא במצב מוזנח, צמאה ורעבה, ואחרי שטיפלו בה לקחו אותה למרפאת כלבים בטבריה, שם סרק הווטרינר את השבב שעל גופה, וכך הגיע לד"ר שביט מיסוד המעלה, שהיה הווטרינר שלה לפני 11 שנה.

הכלבה לוקה שנגנבה לפני 9 שנים ושלשום נמצאה משוטטת והושבה לבעליה. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"נסגר מעגל של 9 שנים". הכלבה לוקה בביתה החדש-ישן/מערכת וואלה!, אתר רשמי

כשבדק שביט וראה כי אכן השבב שייך לכלבה לוקה, בה טיפל כשהיתה צעירה, מיד התקשר לאיטח. "ד"ר שביט התקשר אלי ואמר לי לשבת לפני שאשמע מה שיש לו לספר לי", אמר איטח. "כשאמר לי שמצאו את לוקה זה נשמע לי ממש לא הגיוני, לא האמנתי. לקח לי קצת זמן לעכל את זה".

איטח הנרגש מיהר להתפנות מכל עיסוקיו כדי לשוב ולפגוש את הכלבה האהובה שלו. היא חיכתה לו בחוקוק, שם מסרו אותה לידיו שני הבחורים הצעירים שמצאו אותה ושמרו עליה. "ראו שלוקה עברה שנים של הזנחה", אמר איטח. "הפרווה שלה היתה סבוכה ומלאה קשרים והיא נראתה כבויה. ראו שמי שהחזיק בה לא העניק לה חום ואהבה. אני חושב שהיא היתה קשורה רוב הזמן".

לוקה אינה מעוקרת והסברה היא כי היא נגנבה על ידי אדם שניצל אותה לצורך הרבעות ומכירת הגורים שהמליטה, וכשהזדקנה נטש אותה. הנחה נוספת היא כי ייתכן והגנב רצה בה בשל יכולתם של כלבי בורדר קולי להוביל ולשמור על עדרי צאן ובקר.

עוד בוואלה!

"כמו בן משפחה שחזר": כלבה שנעלמה באפיקים נמצאה אחרי שנתיים באום אל-פחם

לכתבה המלאה
הכלבה לוקה שנגנבה לפני 9 שנים ושלשום נמצאה משוטטת והושבה לבעליה. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"מעולם לא שכחתי אותה". איטח עם לוקה לפני 10 שנים, לפני שנגנבה/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בינתיים בביתם שברמת הגולן כבר המתינו אשתו וילדיו של איטח ללוק, אותה לא זכו לפגוש מעולם, אלא רק שמעו עליה וראו תמונות שלה. עם שובה הביתה ההתרגשות היתה גדולה. היא זכתה לשלל פינוקים, אוכל, מקלחת ותספורת. איטח מספר כי אתמול והבוקר כבר נראתה יותר מאוששת ואפילו כשכשה קלות בזנבה והוא מקווה כי היא מתחילה להיזכר בו ולזהות אותו. "נסגר מעגל של תשע שנים", אמר איטח המאושר. "הצטרפה אלינו בת משפחה חדשה, זה אושר גדול. אני שמח שבשנותיה האחרונות לוקה תזכה לבית חם ואוהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully