וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: גילו 18 נחשים מתחת למיטה שלהם לפני שהלכו לישון

1.8.2021 / 0:07

טריש ומקס ווילצ'ר הלכו לישון כמו בכל לילה, אך שמעו זמזום מתחת למיטה שלהם. את מה שהם מצאו שם, אפילו בסרטי האימה הכי מצמררים לא תראו. צפו בתיעוד

אישה מאוסטרליה גילתה שנחש עצום מימדים חי בביתה/Trina Hibberd

היו כבר הרבה מקרים שבהם נחשים הסתננו לבתים של אנשים, שנאלצו להזעיק לוכד נחשים. אבל שמעתם פעם על זוג שנתקל ב-18 נחשים? זה בדיוק מה שקרה לטריש ווילצ'ר ובעלה מקס, כאשר הם התכוננו ללכת לישון בביתם שבג'ורג'יה וכהגיעו למיטה הם שמעו רעש של זמזום. האישה הבחינה בחתיכת לכלוך על השטיח ורצתה להרים אותם - אבל אז שמה לב שהלכלוך הזה זז ובתוך שניות וצרחה לעבר בעלה: "יש לנו נחשים מתחת למיטה!".

צפו בדיווח בחדשות המקומיות

והנה התיעוד

בעדכון שהיא העלתה לפייסבוק, טריש כתבה שהם הפכו את המיטה כדי לחפש את הייצורים. "מצאנו 17 תינוקות ואת האמא שבדיוק השריצה אותם", היא סיפרה, "אנחנו עדיין לא בטוחים שאין זוחלים נוספים שמסתתרים שם. זה מבהיל ומפחיד לגמרי, אין שינה הלילה".

המגיבים לפוסט בפייסבוק ניסו לשער באיזה נחשים מדובר העריכו כי אלו נחשי זעמן חומים לא ארסיים, אך הביעו את הזעזוע שלהם. "הייתי מת מדבר כזה, אבל אני שמח שמצאתם אותם לפני שהם נכנסו למיטה אתכם. ושמח שיש לי חתולים", כתב אחד. "הייתי שוקל לרכוש נמיה", כתב מגיב נוסף.

לאחר שהבעל הצליח ללכוד את הנחשים בעזרת מכשיר טפרים והכניס אותם לתיק הוא שיחרר אותם לטבע ובני הזוג הזעיקו לוכד נחשים שייבדוק שהם מצאו את כולם - כיוון שנקבת נחש מסוגלת להשריץ עד 40 נחשים, אולם הוא הבטיח להם שהם תפסו את כולם. למרות זאת, טריש הבהירה שייקח עוד זמן עד שתהייה מסוגלת לחזור לישון במיטה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully