וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיישב על האסלה - וננשך באיבר המין ע"י נחש

7.7.2021 / 5:45

קשה לנו לחשוב על סיוט גדול יותר בבוקר: גבר בן 65 נכנס לשירותים והתיישב, כשלפתע חש בכאב באיבר מינו. בדיקה מהירה גילתה שם נחש פיתון באורך של יותר ממטר וחצי שנמלט מביתו של שכן

הפתעה בחדר האמבטיה: גילתה נחש ענק על האסלה/עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בווידאו - עוד נחש שנמצא בחדר השירותים, בטקסס ב-2015

לגבר אוסטרי ציפתה הפתעה די לא נעימה ומאוד כואבת ביום שני האחרון, כשאיבר מינו ננשך על ידי נחש שארב לו בשירותים שלו. על פי העיתון האוסטרי Kronen Zeitung, האירוע התרחש בביתו של האיש בן ה -65 בגראץ שבדרום אוסטריה בסביבות השעה שש בבוקר, וזה בהחלט הדבר האחרון שאתה רוצה שיקרה לך על הבוקר.

על פי הדיווח הוא התיישב על האסלה כשלפתע חש בכאבים באיבר מינו וכשחקר מה גרם להם, הוא גילה נחש פיתון לבקן באורך של כ-1.6 מטרים בוהה לעברו, לאחר שנמלט ככל הנראה מביתו של שכן סמוך.

תארו לעצמכם לראות כזה דבר באסלה שלכם

הוא מיהר להזעיק עזרה ומהמשטרה המקומית נמסר שמומחה לזוחלים הוזמן למקום בכדי ללכוד את הנחש שלאחר שנוקה הוחזר לבעליו, שכן חובב זוחלים שמחזיק בביתו 11 נחשים. הגבר פונה לבית החולים המקומי שם התברר שלמרבה המזל הוא נפצע באורח קל בלבד כתוצאה מההכשה ובבדיקה נשללה גם אפשרות של זיהום.

המשטרה מסרה כי לא ידוע כיצד הנחש נמלט מהשכן, אך ההערכה היא שהוא "אולי נכנס לאסלה דרך מערכת הביוב". בכל מקרה, השכן עומד כעת בפני חקירה בחשד לגרימת נזק גוף ברשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully