וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ו-4 מילדיה נעצרו בחשד שחטפו וניסו לרצוח אחות נוספת בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 22:54

בת ה-17 הגיעה לבית חולים כשהיא פצועה במצב בינוני מדקירה ולאחר שנצפתה מוכנסת בכוח לרכב. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, ואיתרו את החשודים, תושבי היישוב הבדואי תל שבע, שחלקם על פי חשד ניסו לברוח. מעצרה של האם הוארך עד ראשון

המשטרה עצרה אמש (ראשון) אם וארבעה מילדיה, תושבי היישוב הבדואי תל שבע, החשודים בחטיפה וניסיון רצח של אחות נוספת, תושבת באר שבע בת 17. זאת, לאחר שהנערה הגיעה לבית חולים כשהיא פצועה באורח בינוני מדקירה, ואחרי שהיא נצפתה מוכנסת בכוח לרכב בעיר. ככל הנראה, החטיפה התקיימה ברקע מגוריה בבאר שבע ואורח החיים שניהלה.

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום בו אירעה החטיפה, והחלו בתחקור האירוע, איסוף ממצאים ובסריקות נרחבות. הם אז איתרו את החשודים במעשה - האם, שלושת בניה ובתה - בזמן שחלקם על פי חשד ניסו לברוח.

מעצרה של האם הוארך עד יום ראשון. ארבעה מילדיה יובאו במהלך היום בפני בית המשפט השלום בבאר שבע.

בלילה שבין שישי לשבת, גבר כבן 35 תושב חורה נורה למוות ביישוב הבדואי שבנגב. הגבר, סלאח א-סייד, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם קבעו את מותו. נער כבן 15, אחיינו של א-סייד שנסע איתו ברכבו, נפצע באורח קל בתקרית ופונה לסורוקה גם הוא. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.

מהמשטרה נמסר כי בערב שישי, סמוך לשעה 23:30, התקבל דיווח על ירי וקטטה ברחוב הראשי ביישוב. כוחות משטרה שנקראו למקום מצאו את הרכב בו נסעו הגבר והנער, ושעל פי החשד לעברו בוצע הירי. עוד נמסר כי "בתום הערכת מצב שערך בזירה מפקד מרחב הנגב, תת-ניצב נחשון נגלר, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב".

עורך הדין עמית ויצמן המייצג את האימא מסר: "מרשתי היא אמא של המתלוננת, והיא הגיעה למקום כדי לחלץ את בתה וקיבלה אותה לידיה כשהיא כבר פצועה. כמו אמא טובה פינתה את בתה לבית החולים, אמא שרוצה שבתה תיפגע לא מפנה אותה לבית חולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully