וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר ממעצר מפקד תחנת המשטרה לשעבר שנחשד במעורבות בגביית דמי חסות בצפון

לוואלה! נודע כי הקצין בדימוס שוחרר יום לפני המועד שקבע בית המשפט, ללא תנאים מגבילים ולבקשת היחידה למאבק בפשיעה של מרחב כנרת. לדברי עורכי דינו של הקצין סוהר ניגש אליו והודיע לו על שחרורו, ללא שניתנו לו הסבר או התנצלות. "התיק ייסגר מחוסר אשמה", אמר סנגורו

מפקד תחנת המשטרה לשעבר שנעצר בחשד למעורבות בסחיטת דמי חסות באזור הצפון שוחרר הערב (ראשון) ממעצר, יום לפני המועד שקבע בית משפט השלום בקריית שמונה - כך נודע לוואלה!. השחרור ללא תנאים מגבילים של קצין המשטרה בדימוס בוצע לבקשת היחידה למאבק בפשיעה של מרחב כנרת. הקצין מיוצג על ידי עורכי הדין מיכאל כרמל ורפאל איפרגאן.

"הציבור צריך להתבייש במשטרת ישראל שעצרה כך אחד מאנשיה", אמר לוואלה! לאחר השחרור עו"ד כרמל. "היא זרקה אותו מאחורי סורג ובריח, ובמהלך חקירתו לא הציגה בפניו אפילו בדל ראייה לטענות החמורות שהטיחה בו. אולי כדי להסוות שאין לה קצה חוט בפרשיות הפרוטקשן שהיא חוקרת. כפי שאמרתי מהרגע הראשון - אני בטוח שהתיק הזה ייסגר במהרה, ואנחנו נתפנה לרדת לשורש העניין ולברר איך ומדוע זה קרה".

בעל חברת שמירה החשוד בגביית דמי חסות,
15 ביולי 2021. תמונות גולשים
שוחרר ממעצר ללא תנאים מגבילים. מפקד תחנת המשטרה לשעבר/תמונות גולשים

לדבריו של כרמל, "כגודל הפרסום לו דאגה משטרת ישראל בנוגע למעצר שווא הזה, יכלו לפרסם שלא מצאו ראיות כלשהן לחשד כנגדו ולנקות את שמו. אולם להתנצל זה לא משהו שהמשטרה יודעת לעשות. אנחנו נתבע את עלבונו בהמשך הדרך בכל האמצעים האפשריים".

לוואלה! נודע כי שחרורו המוקדם של הקצין בדימוס מכלא שיטה נעשה ללא התרעה מוקדמת, ומבלי להודיע לעורכי דינו. לדבריהם, הסוהר ניגש אל הקצין ואמר לו כי הוא "הולך הביתה", מבלי לספק לכך הסבר, ובהמשך הוא אכן שוחרר. "כל מי שהכיר את טענות המשטרה ומכיר את הקצין המדובר אינו צריך להיות מופתע כלל. להיפך - הוא צריך להיות מופתע שהוא בכלל נחשד, ועל אחת כמה וכמה שהוא נעצר. זה מראה את הקלות הבלתי נסבלת שבה ניתן לקחת מלח הארץ נורמטיבי שתרם למדינה, להפליל אותו בן לילה ולהציג אותו לתקשורת כאויב העם".

עוד בוואלה!

"השריף" שהפך ליעד: מפקד המשטרה הבכיר שלפי החשד היה אימת הפרוטקשן של הצפון

לכתבה המלאה
בווידאו: הוארך מעצר מפקד תחנת משטרה לשעבר החשוד בגביית דמי חסות בצפון/צילום: אלי אשכנזי

בית משפט השלום בקריית שמונה האריך בשבוע שעבר את מעצרו של מפקד תחנת המשטרה לשעבר, שכיום מנהל חברת שמירה, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, סחיטה באיומים ותקיפת שוטר באזור הצפון. לבקשת סנגוריו נאסר פרסום זהותו.

בעברו של המפקד לשעבר ישנה הסתבכות קודמת כשלפני ארבע וחצי שנים הורשע בעבירות מרמה והפרת אמונים על רקע קשריו המיניים עם שוטרות בתחנה, בזמן שפיקד עליה. הקשרים האלה התקיימו הן במסגרת שגרת העבודה, והן מחוץ לשעות העבודה במקומות מפגש שונים. אחת מהשוטרות האלה הייתה שוטרת שח"מ בת 19, חיילת בשירות חובה הצעירה ממנו ביותר מעשרים שנה. כמו כן נפגש עם שוטרת סיור בת 31, ועם מפעילת בסיס מתנדבים של תחנה, בת 28. הוא סייע להן בדרכים שונות בתוך המשטרה.

חשיפת האירועים הללו סיימה את הקריירה שלו במשטרה. בבית משפט נגזרו עליו 12 חודשי שירות לתועלת הציבור, בהיקף של מאות שעות, וכן פיצוי של עשרות אלפי שקלים למתלוננות. עם פרישתו עבר להתגורר בקיבוץ עם משפחתו, שם פתח את חברת השמירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully