וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 35 נורה למוות ביישוב חורה בנגב

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 10:00

סלאח א-סייד, תושב היישוב הבדואי פונה לבית החולים סורוקה, שם נאלצו לקבוע את מותו. נער בן 15, אחיינו של א-סייד, נפצע באורח קל בתקרית ופונה גם הוא. שוטרים שנקראו לזירה מצאו את הרכב בו השניים נסעו, ולעברו על פי החשד בוצע הירי. המשטרה פתחה בחקירה

סלאח א-סייד בן ה-35 שנרצח בחורה, 17.7.21. -, אתר רשמי
הנרצח, סלאח א-סייד/אתר רשמי, -

גבר כבן 35 תושב חורה נורה הלילה (שבת) למוות ביישוב הבדואי שבנגב. הגבר, סלאח א-סייד, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאלצו לקבוע את מותו. נער כבן 15, אחיינו של א-סייד שנסע איתו ברכבו, נפצע באורח קל בתקרית ופונה לסורוקה גם הוא. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.

מהמשטרה נמסר כי אמש סמוך לשעה 23:30, התקבל דיווח על ירי וקטטה ברחוב הראשי ביישוב. כוחות משטרה שנקראו למקום מצאו את הרכב בו נסעו הגבר והנער, ושעל פי החשד לעברו בוצע הירי. עוד נמסר כי "בתום הערכת מצב שערך בזירה מפקד מרחב הנגב, תת-ניצב נחשון נגלר, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב".

זירת רצח ביישוב חורה, 17 ביולי 2021. דוברות משטרת ישראל
הרכב אליו על פי חשד בוצע הירי ביישוב חורה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

ביום חמישי, נסים אבו ג'אבר בן ה-25 נורה למוות בכפר קאסם. צוותי רפואה שהוזעקו אל המקום נאלצו לקבוע את מותו. נסים היה אחיו של ג'והר אבו ג'אבר, שנרצח גם הוא בעיר בדצמבר 2019. ג'והר היה בן 30 במותו.

ועד ראשי הרשויות הערביות מסר בתגובה למותו של בן ה-25: "הכאוס ממשיך להשתולל ברחובות שלנו. חייבים לעצור את זה, אסור לנו להמשיך לשתוק. אנחנו קוראים לממשלת ישראל לפעול מיד ולהעביר מסר ברור שהאלימות הזאת לא יכולה להימשך והדם לא יכול להמשיך להישפך. דמנו לא יהיה הפקר".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully