וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הדרכים בה נהרגה פנינה בת ה-4: חשד שהכבאי נהג תחת השפעת סמים

14.7.2021 / 19:14

לוואלה! נודע כי שרידי סם מסוג קנאביס אותרו בבדיקות השתן שנערכו לנהג שפגע ברכב בה ישבה פנינה משה ביום שני. הנהג נשלח לבדיקת גילוי סמים בדם, משום שרק ממצאי בדיקה זו מקבלים תוקף משפטי. אם יימצא חיובי לסם, האישום נגדו יכול להיות מוחמר לגרימת מוות ברשלנות

בבדיקת השתן של הנהג שפגע ברכב בה ישבה פנינה משה בת ה-4 וגרם למותה בתאונה שאירעה ביום שני בלוד, אותרו שרידי סם מסוג קנאביס - כך נודע היום (רביעי) לוואלה!. עקב כך נשלח הנהג לבדיקת גילוי סמים בדם, משום שרק ממצאי בדיקה זו מקבלים תוקף משפטי. אם יימצא חיובי לסם, האישום נגדו יכול להיות מוחמר לגרימת מוות ברשלנות

משה נהרגה כשישבה בכיסא הבטיחות של הרכב עת פגע בו רכב כיבוי אש שהיה נהוג בידי הכבאי. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה פינה אותה לבית החולים שמיר-אסף בבאר יעקב כשהיא פצועה אנושות, ובדרך לבית החולים נקבע מותה. בתאונה נפגעה גם אימה של הילדה, שנפצעה באורח קל.

פנינה משה בת הארבע נהרגה בתאונת דרכים בלוד 12 ביולי 2021. באדיבות המשפחה
בבדיקת השתן של הנהג הפוגע נמצאו שרידי סם. פנינה משה/באדיבות המשפחה

"הגענו למקום וראינו רכב פרטי עם פגיעות פח קשות בחלקו האחורי ובתוכו ישבה על כיסא הבטיחות ילדה בת ארבע שהייתה מחוסרת הכרה", סיפרו טל סיני ודודי מעטוף, חובשי מד"א שהיו במקום. "חילצנו אותה במהירות מהרכב והתחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי. פצועה נוספת, טופלה במקום ופונתה לבית החולים כשמצבה קל".

עוד בוואלה!

ילדה בת ארבע נהרגה בתאונה בלוד

לכתבה המלאה
נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי בניחום אבלים בבית משפחת משה בלוד, שבתם פנינה נהרגה בתאונת דרכים 
14 ביולי 2021. דוברות כב"ה
"מערך כבאות והצלה ילווה את המשפחה בהמשך דרכה". דדי שמחי בסוכת האבלים/דוברות כב"ה

נציב כבאות והצלה דדי שמחי הגיע הערב לנחם את הוריה האבלים של משה. שמחי הביע את כאבו על האובדן הקשה וכן על הנסיבות הטרגיות של התאונה. שמחי אמר כי "אין נחמה לכאבכם, מערך כבאות והצלה מחבק אתכם בשעה קשה זו. מדובר באירוע מצער וטרגי שייבדק לעומק וביסודיות. אנו רואים חשיבות עליונה בביצוע תחקירים לשיפור ונפיק לקחים נפעל לשיפור המענה המבצעי והבטיחות". שמחי הבטיח להורים האבלים יצחק וורד משה כי מערך כבאות והצלה ילווה את המשפחה בהמשך דרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully