וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדיקת ה-DNA השאירה אותי המומה כשחשפתי סוד מטורף"

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 23:31

צעירה אמריקאית בת 21 מעולם לא ידעה מי הוא האב שלה, עד שבדיקה פשוטה שעשתה גרמה לה להבין שהיא בכלל לא מי שחשבה שהיא: "פתאום אני מגלה שאני שייכת למסורת נפלאה". והסיפור המדהים לא נגמר שם

עשתה בדיקת DNA וחשפה סוד/@jordynthe1st

אישה נשארה בהלם אחרי שבדיקת DNA פשוטה חשפה סוד משפחתי בן יותר מ-20 שנה. ג'ורדין מאיירס, בת 21, גדלה מבלי לדעת מי זה אבא שלה. אמא שלה, שילדה אותה כשהיא הייתה בגילה, הניחה שהיא נכנסה להריון מחבר פורטוריקני לשעבר, מה שהוביל את המשפחה להניח שג'ורדין היא חצי פורטוריקנית.

בגיל 17 ג'ורדין החליטה לבצע בדיקת DNA ולמדה שהיא למעשה חצי אפגנית. ואז בגיל 20, בת דודה מדרגה שנייה, שיצרה איתה קשר דרך השירות שעשה לה את הבדיקה, הצליחה לעזור לה והובילה אותה לתגלית מרעישה. אמא של ג'ורדין זכרה רומן עם בחור בשם אלכס מהמזרח התיכון, "הם נפגשו רק כמה פעמים, וסטוצים היו קיימים גם אז", היא הסבירה בטיקטוק.

צפו בג'ורדין מסבירה על התגלית

@jordynthe1st

Reply to @janaejanaeboymom2 how my parents met!! part 2 coming soon yall

♬ original sound - jordyn

עם המידע הזה, בת הדודה של ג'ורדין הצליחה ליצור קשר עם המשפח ולהפתעתה היא גילתה שהמשפחה המורחבת שלה גם גרה בעיר מולדתה בלאס וגאס כל הזמן הזה. "לא יכולתי להאמין לזה", היא סיפרה לניו יורק פוסט, "לא רק שהאישה הזאת פתרה מיסתורין של 20 שנה ביום אחד, אבל כל המשפחה שלי גרה לידי כל הזמן הזה".

הבת דודה השנייה סיפרה את הסיפור לסבתה, ששיתפה את הסיפור עם אביה הביולוגי של ג'ורדין. המשפחה קיבלה את ג'ורדין זמן קצר לאחר מכן. היא גילתה שאביה גר באפגניסטן אחרי שגורש מארצות הברית כשהיה בשנות ה-20 לחייו, והוא לא יכול לחזור לארצות הברית- אבל אפילו מהמרחק הזה, הוא קיבל אותה בזרועות פתוחות.

"לא היה לי את הצ'אנס לפגוש אותו בגלל שהוא תקוע באפגניסטן", היא מספרת, "הצלחתי לדבר איתו דרך ווידאו צ'אט, אבל האינטרנט באפגניסטן נורא וזה היה לזמן קצר. אני מקווה שבקרוב אוכל לבקר אותו".

סיפר האגדה הזה לא רק גרם לג'ורדין להכיר את משפחתה החדשה אלא גם הסתבר לה שאביה עשיר ורוצה לפצות אותה כלכלית על הזמן שעבר. "כל החיים שלי קיבלתי את זה שאני לא יודעת מי זה אבא שלי. הייתי בסדר עם זה אבל היו לי שאלות. עכשיו אני לא צריכה לשאול שוב".

הסירטון המקורי של ג'ורדין נצפה יותר מ-2.5 מיליון פעמים עם 678,500 לייקים וג'ורדין אמרה שהיא מקבלת בשמחה את המורשת שלה. "אני שייכת כעת למסורת נפלאה. זה כל כך מרגש להבין סוף סוף מי אני".

  • עוד באותו נושא:
  • dna
  • שורשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully