וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק ורחל המחוסנים מתו מקורונה בהפרש של ימים: "ההתדרדרות הייתה בתוך שעות"

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 11:25

תושב קריית ביאליק בן ה-86 יצחק נאה היה המת הראשון מהנגיף בגל התחלואה הנוכחי, כשהלך לעולמו לפני 5 ימים. אשתו רחל שהייתה במצב סיעודי, מתה גם היא מהווירוס אמש. בתם מתחה ביקורת בריאיון ל-103FM על קופת החולים: מי שלא ראה את הקורונה, לא מבין מה זה עושה לגוף"

תושב קריית ביאליק בן ה-86 יצחק נאה היה המת הראשון מהנגיף בגל התחלואה הנוכחי, כשהלך לעולמו לפני חמישה ימים. אשתו רחל בת ה-85, שהיתה במצב סיעודי, מתה גם היא אתמול (שני) מהווירוס, ארבעה ימים אחריו. השניים נדבקו ככל הנראה בווריאנט הדלתא. בתם מגי אביב מתחה הבוקר ביקורת בריאיון ל-103FM על קופת החולים וסיפרה על תחושותיה הקשות בעקבות המוות הסמוך של הוריה.

הבת מגי סיפרה כי אביה, ששנים עבד בבנק לאומי, אובחן תחילה עם דלקת ריאות. היא טענה כי "היה מחדל של קופת החולים. אנשים מתקררים ובקורונה פיתחו פטנט של רופא אונליין, והוא שם תרופות במערכת, זה לא עובד ככה, בטח לא אצל אנשים מבוגרים".

"אבא היה בלי מחלות רקע, אין הסבר להתדרדרות", היא הבהירה, "הוא כנראה הדביק את אמא ולא ההיפך, כי אמא שלי מרותקת למיטה". מגי סיפרה כי בני המשפחה לא יודעים כיצד השניים נדבקו. "המצב של אבא התדרדר בארבעה או חמישה ימים, לא קלטתי איך יכולה להיות בארבעה ימים כזאת התדרדרות ומוות. אצל אמא ההתדרדרות הייתה ב-24 שעות. היא כל הזמן היתה עם חמצן ברמה מאוד נמוכה, עם מחלות הרקע שלה; אבל בבת אחת, ההתדרדרות היתה תוך שעות ספורות, הריאות קרסו לגמרי".

רפאל נאה,מת מקורונה ימים ספורים לפני אשתו. באדיבות המשפחה
" אנשים צנועים, טובים, פשוטים". לאה ויצחק שמתו בהפרש של שלושה ימים/באדיבות המשפחה

אביב התריעה: "הזן ההודי, הדלתא, פוגע בריאות ומרסק אותם. הוא מדביק הרבה יותר ממרחק של שני מטר, כי הוא מדביק מהר. מי שלא חווה ולא ראה את הקורונה, לא מבין מה זה עושה לגוף". בהמשך, סיפרה כי בני המשפחה החליטו שלא לשתף את האם במות האב: "ביום שנפרדנו מאבא ראינו את המצב הנפשי של אמא, אישה עם דמנציה, החלטנו לא לספר לה. לצערי, יום אחרי היא כבר לא דיברה, העיניים לא נפתחו, היא רק מלמלה. שידרנו סוג של אופטימיות, הראנו לה שהכול בסדר".

"יש לי כעס על עצמנו, כציבור, כאזרחים", אמר לוואלה! הבן קובי נאה על מותם של הוריו מהנגיף, "נכנסנו לשאננות בגלל החיסונים ואנחנו רואים את התוצאה. שניהם היו מחוסנים. הם היו אנשים צנועים, טובים, פשוטים. אבא עלה לארץ בגיל 13, שירת בחיל הים, הכיר את אמא ויחד הקימו בית שהיה תמיד פתוח לכולם. הוא נהנה מהחיים עד שחלה, בגינה שלו, בפרגולה, עם כוס בירה ביד. עכשיו הכל נגמר" .

רחל תובא למנוחות היום ב-12:30 בבית העלמין צור שלום בקרית ביאליק. הלווית האב התקיימה ביום שישי.

יצחק ורחל נאה, בני זוג שנפטרו מקורונה בהפרש ימים ספורים. באדיבות המשפחה
"סוף עצוב לזוגיות נפלאה". יצחק ורחל נאה/באדיבות המשפחה

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי מסר: "סוף עצוב לזוגיות נפלאה. רחל ויצחק היו זוג אהוב ואהוד על כל מי שהכיר אותם. כל כך מצער שמחלת הקורונה לקחה את רחל ויצחק בהפרש של ימים. מצבו הקשה של יצחק ופטירתו גרמו לרעייתו לשקוע בעצבות והיא חדלה מלהיאבק. העיר קריית ביאליק אבלה על פטירת רחל ויצחק אזרחיה הוותיקים. אני שולח את תנחומיי לילדים, לנכדים ולנינים. זה אסון נורא עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully