וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 3 מתה לאחר שננעלה ברכב ביישוב בנגב

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 21:15

הילדה והוריה התארחו אצל משפחתם ביישוב מעגלים, אז הבחינו בהעדרה ואיתרו אותה ברכבם כשהיא ללא הכרה. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים סורוקה במצב אנוש, אך לאחר ניסיונות החייאה רבים הרופאים נאלצו לקבוע את מותה

בבית החולים סורוקה בבאר שבע נקבע הערב (שבת) מותה של ילדה בת שלוש, לאחר שננעלה ברכב לזמן ממושך ביישוב מעגלים שבנגב. הוריה של הילדה התארחו אצל משפחתם ביישוב, וכשהבחינו בהעדרה, החלו בסריקות, ואיתרו אותה ללא הכרה כשהיא נעולה ברכב המשפחה. שוטרי תחנת נתיבות פתחו בחקירה.

צוות מד"א פינה את הילדה לבית החולים כשהיא במצב אנוש תוך כדי נסיונות החייאה. מסורוקה נמסר כי היא הובאה בשעות אחר הצהריים למלר"ד ילדים, אך לאחר ניסיונות החייאה נוספים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

בווידאו: בת 3 מתה לאחר שננעלה ברכב ביישוב מעגלים בנגב/צילום: מד"א

חובש בכיר במד"א שמעון ממן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו מחוץ לרכב ילדה כבת שלוש מחוסרת הכרה, עם חום גוף גבוה, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, ופינינו אותה לבית החולים תוך פעולת החייאה במצב אנוש".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מאז שנת 2010 מתו עשרה ילדים מהילכדות ברכב. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "ילדים אינם מבוגרים קטנים. הם סקרנים וחוקרים את הסביבה, אבל אין להם את הידע והיכולות להיחלץ ממצבי סיכון. כך למשל, הם יכולים להיכנס למכונית חונה, אך לא ידעו לצאת ממנה באופן עצמאי. מסיבה זו, חשוב לנעול מכוניות חונות, במיוחד אם החנייה בחצר הבית".

"בנוסף, מרחיקים את מפתחות הרכב מהישג ידם של ילדים. בזמן הכניסה למכונית שומרים את המפתח אצל הנהג ומשאירים דלת או חלון פתוחים למניעת נעילה אוטומטית של הרכב כשהילד בפנים", סילבינגר הסבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully