וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט שוחח עם רה"מ בריטניה ג'ונסון: דנו בשיתוף פעולה בטיפול בקורונה

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 15:55

בשיחה ראשונה מאז נכנס רה"מ בנט לתפקידו, דנו השניים בכמה נושאים בהם סוגיות ביטחוניות. בנט הודה לג'ונסון על ברכותיו לרגל הקמת הממשלה בישראל. בתוך כך, הזמין ג'ונסון את בנט לביקור בבריטניה

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (שישי) עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון - לראשונה מאז כניסתו לתפקיד. השניים סיכמו על שיתוף פעולה רציף בטיפול בנגיף הקורונה.

ראש הממשלה בנט הודה לג'ונסון על ברכותיו לרגל הקמת הממשלה בישראל, וציין כי מדובר בממשלה מגוונת שעובדת בשיתוף פעולה ובמרץ רב. השניים בירכו על הקשרים החמים ושיתופי הפעולה בין ישראל לבריטניה במגוון תחומים, לרבות הנושאים הביטחוניים.

ביחס לטיפול בנגיף הקורונה, המנהיגים שוחחו על האסטרטגיה של שתי המדינות וסיכמו על שיתוף פעולה רציף. בתוך כך, ג'ונסון הזמין את בנט לביקור בבריטניה.

בוידאו: רה"ב בריטניה בוריס ג'ונסון מדבר על הבחירות המקומיות. ללא, רויטרס
דנו בטיפול משותף בנגיף הקורונה. ג'ונסון/רויטרס, ללא

ביחס לטיפול בנגיף הקורונה, המנהיגים שוחחו על האסטרטגיה של שתי המדינות וסיכמו על שיתוף פעולה רציף. בתוך כך, ג'ונסון הזמין את בנט לביקור בבריטניה.

אתמול נודע לוואלה! כי ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר בשבוע שעבר בחשאי בירדן ונפגש עם המלך עבדאללה בארמון בעמאן - כך מסר בכיר ישראלי לשעבר. מדובר בפגישה הראשונה בין מלך ירדן לבין ראש ממשלת ישראל מזה יותר משלוש שנים.

הבכיר עוד ציין כי הפגישה הייתה באווירה חיובית ביותר. לדבריו, כבר בתחילת הפגישה עדכן בנט את המלך על נכונותו לאשר את העסקה למכירת אספקת מים נוספת מישראל לירדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully