וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו למשתתף בכנס שייחל למות בנט ולפיד: "אם אתה לא שתול אתה טיפש"

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 21:07

התקרית ארעה בכנס של צעירי הליכוד, בהשתתפותו של יו"ר המפלגה, שיחד עם הקהל השתיק את דברי המפריע, ואף אמר כי הוא "לא מוכן לקבל דברים כאלו". האיש תושאל בידי שב"כ ושוחרר לאחר מכן. לפני זאת, נתניהו כינה את בנט "בובה שימושית בממשלה שנשענת כולה על רע"ם והמשותפת"

בווידאו: נתניהו בכינוס מועצת צעירי הליכוד/צילום: ניב אהרונסון. עריכה: ליר שפיגלר

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו השתתף הערב (חמישי) בכנס של צעירי מפלגתו בתל אביב. במהלך נאומו של נתניהו, אחד המשתתפים התפרץ וצעק "בנט ולפיד צריכים למות". נתניהו והקהל השתיקו את המפריע, ונתניהו אמר: "אם אתה שתול עשית את עבודתך, אם אתה לא שתול אתה טיפש. אין דבר כזה. לא מוכן לקבל דברים כאלה". לאחר התקרית, אותו המפגין עבר תשאול בידי שב"כ ושוחרר לביתו.

במהלך האירוע, נתניהו התייחס להקמת הממשלה החדשה בראשותו של בנט, ואמר כי "לקחו בן אדם שמשמש בובה שימושית כדי להסתיר שהממשלה נשענת כל כולה על השמאל רע"ם והמשותפת. הוא חושב שהוא ראש ממשלה, אבל ראש ממשלה כלכלי זה ליברמן, ראש ממשלה מדיני זה לפיד, ראש ממשלה ביטחוני זה גנץ. אבל הוא צריך להיות כאילו, יעני, ראש ממשלה מהימין אבל הם כולם משמאל ומרע"ם".

נתניהו בכינוס מועצת צעירי הליכוד 8 ביוני 2021. ניב אהרונסון
"ירדנו מהשלטון והקורונה חזרה", נתניהו, הערב/ניב אהרונסון

בפתח דבריו יו"ר האופוזיציה אמר "ראיתם? ירדנו מהשלטון והקורונה חזרה". הוא הוסיף כי "אנחנו צריכים להתגייס למשימה להחליף את הממשלה הזו, כי כל יום שהיא נמצאת המדינה הולכת אחורה".

נתניהו המשיך והתייחס לחוק האזרחות, שנפל בבוקר שלישי במליאה, לאחר לילה ארוך בכנסת. "הדבר הגרוע ביותר שקרה זה הניסיון שלהם להביא את חוק האזרחות הנכה והמחורר. רצינו למנוע את זה. באנו להביא חוק הרבה יותר חזק - חוק יסוד ההגירה שמטפל גם בשאלת איחוד משפחות ומסתננים בלתי חוקיים", הוא אמר.

בתגובה להפרעת פעיל הליכוד בכנס, תנועת דרכנו הודיעה מאוחר יותר הערב כי תפנה ליועמ"ש ולמפכ"ל בדרישה לפתוח בחקירה נגדו. "הרצח הפוליטי הבא עלול להיות מעבר לפינה ואנחנו חייבים לעצור את המסיתים רגע לפני שהמילים הופכים לכדורים", מסר יאיא פינק, מנכ"ל דרכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully