וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש על מעצר החשוד בעבירות ביטחון: "הכותרות טובות לעיתונים, רדו לקרקע"

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 12:25

החשוד בעבירות ביטחוניות חמורות מוחזק במעצר ועובר חקירות שב"כ ומשטרה. בדיון בהארכת מעצרו ביהמ"ש מתח ביקורת על התנהלות המדינה: "פרטי הסיפור אחרים". סנגורו של החשוד אבי חימי: "לפעמים מזבוב נשאר זבוב"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע מתח היום (חמישי) ביקורת חריפה על התנהלות המדינה בפרשת מעצרו של האזרח החשוד בעבירות ביטחוניות חמורות. החשוד שוהה בחקירת גורמי שב"כ והמשטרה כבר כמה שבועות ומוחזק במעצר. הוא היה מנוע מפגש עם עורך דין במשך 20 הימים הראשונים למעצרו.

במהלך דיון בהארכת מעצרו, סגן נשיא המחוזי בבאר שבע, השופט אליהו ביתן, אמר על גורמי הביטחון כי "הכותרות טובות לעיתונים, או לאינטרסים אחרים, אני מציע להתחבר לקרקע המציאות". השופט המליץ כי מעצרו של החשוד יוארך עד יום ראשון, ועד אז המדינה תגבש את עמדתה האם להגיש כתב אישום או לשחרר את החשוד. עם זאת, הוחלט כי מעצר החשוד יוארך עד מחר, ועד אז יוחלט אם להגיש הצהרת תובע.

"הפרטים של הסיפור נותנים פרטים אחרים. העובדות ידועות לכם הרבה זמן, תגישו כתב אישום, החקירה זזה מטר ימינה או מטר שמאלה, הגרעין נשאר אותו דבר", הוסיף השופט.

גבר אזוק. ShutterStock
פרטי הפרשה נאסרו לפרסום/ShutterStock

פרקליטו של החשוד, עורך הדין ויו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, אמר בדיון כי "כולנו אוהבים את המדינה והאינטרס הביטחוני חשוב לכולנו. לפעמים מזבוב נשאר זבוב".

בצו מטעם בית משפט השלום באשקלון זהותו של העצור, החשדות נגדו ויתר פרטי הפרשה נאסרו לפרסום.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully