וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גדלתי בבית עם 3 אבות - ולא היה לי מושג שזה לא נורמלי"

1.8.2021 / 0:09

צעירה אמריקנית שיתפה בטיקטוק את סיפור חייה המוזר שכלל חיים משותפים עם אמה, אביה הביולוגי, בעלה הראשון של אמה ובעלה הנוכחי: "עד גיל 10 לא ידעתי מי אבא שלי האמיתי". הגולשים נשארו בהלם

"גדלתי בבית עם 3 אבות"/TikTok/@life_of_raquel

לכל משפחה יש ייחודיות מסוימת, אבל ראקל סויקה כנראה מנצחת בקטגוריה הזו כי היא גרה בבית יחודי מאוד עם אבא ואמא שלה, אבל גם עם הגרוש של אמא שלה וגם עם בעלה הנוכחי. היא הדהימה את הגולשים בטיקטוק אחרי שסיפרה את סיפור ילדותה המיוחדת, ואיך זה לגור עם שלושה אבות בבית אחד.

היא הסבירה שהיא גרה עם אמא שלה, בעלה הראשון של אמה, לו קראה דאדי ביל, בעלה הנוכחי, דאדי ריץ', ואביה האמיתי - דאדי פיט. "גרנו ביחד במשך שנים רבות", היא סיפרה, "כשהתחלתי ללכת לבתים של חברים וראיתי שהאמא נשואה פעם שנייה שאלתי - "אבל איפה הבעל הראשון? הוא בעבודה או משהו? למה הוא לא פה?". והם אומרים לי: "למה שהוא יהיה פה?". היא הסבירה את חייה המסובכים: "חשבתי שכולם חיים ככה, חשבתי שזה נורמלי, אבל הם אמרו לי: "כן ראקל, זה לא נורמלי".

צפו בראקל מספרת את סיפורה

לאחר שנשאלה אלפי שאלות על חייה בעקבות הסרטון ראקל הסבירה בסדרת סרטונים נוספים שאמה התחתנה עם דאדי ביל כשהייתה בת 17 ולשניים נולד תינוק, אבל הם התגרשו. בשלב הזה אמה התחתנה עם דאדי ריץ', הולידו שני ילדים והתגרשו. כשהיא הייתה בת 44 היא פגשה את דאדי פיט, ולשניים נולדה תינוקת - ראקל. אחרי שהיא נולדה, אמה התחתנה בשנית עם דאדי ריץ' והם עדיין נשואים. לפני כמה שנים, כשראקל גרה עם אמה ודאדי ריץ', לשני האבות הנוספים היו בעיות בריאות והם עברו לגור בבית איתם - ביוזמתה של האם.

עוד בוואלה!

מקרה נדיר: נאלצה להודות שבגדה בבעלה - ושאחד מהתאומים הוא מגבר אחר

לכתבה המלאה

לטענתה - עד שהייתה בת 10 היא בכלל לא ידעה שפיט הוא אביה הביולוגי, והיא נותנת את מרבית הקרדיט על גידולה דווקא לדאדי ריץ'. ראקל מתעקשת שלמרות ששלושת האבות גרים תחת גג אחד, אין ויכוחים ביניהם: "זה בעיקר אמא שלי רבה עם כל אחד מהם בנפרד".

  • עוד באותו נושא:
  • אבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully