וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חיפושים נרחבים: נמצאה גופתו של בן ה-18 שטבע בחדרה

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 20:07

אור אלפה, הגיע לחוף הסמוך לתחנת הכוח בעיר אתמול עם שני חבריו, ונעלם לאחר שהשלושה נכנסו לים. כוחות של חיל הים והשיטור הימי החלו במאמצי חיפוש שבאו לסיומם הערב. מהמשטרה נמסר כי הם מוודאים את זהות הגופה. "ילד חברותי שתכנן ללמוד במכינה קדם צבאית", אמרה מורתו

הנעדר בן ה-18  מחדרה שנסחף אתמול בחוף הדייגים בעיר 5 ביולי 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"תזמינו לפה אמבולנס שיטפל בי כשאצא מהמים". אלפה/מערכת וואלה!, אתר רשמי

גופתו של אור אלפה, בן 18, שנעדר מאמש אותרה הערב (שני) בחופי הים בחדרה. הנעדר, צעיר בן 18 הגיע עם שניים מחבריו בני אותו גיל לחוף הדייגים אתמול בצהריים ומאז אבדו עקבותיו. מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לחיפושים אחר הנעדר מחדרה שנעלם בים אמש בחדרה, לפני זמן קצר אותרה גופה בחוף וכעת מוודאים את זהותה".

מבירור המקרה נמצא כי השלושה נסחפו בזרם לאחר שנכנסו לים. שניים מהם הצליחו להינצל בכך שטיפסו על שובר הגלים, ואילו הנעדר המשיך להיסחף לעיניהם לעומק הים. מאז נעלמו עקבותיו. עם התקדמות החיפושים, הוקפצו לחוף שוטרי התחנה בחדרה, מסוק משטרתי, שיטור ימי, ספינת חיל הים ומתנדבים רבים, בהם צוללנים של זק"א. בנוסף, המשטרה וגורמי הרווחה בעיריה מלווים את משפחתו של הצעיר.

בווידאו: חיפושים אחרי נער שנעדר בחוף הים בחדרה/צילום: שלומי גבאי ודוברות המשטרה

"תזמינו לפה אמבולנס שיטפל בי כשאצא מהמים, תגידו להם שיחכו לי על החוף", סיפר חברו של הנער שנסחף גם הוא אך הצליח לחלץ את עצמו והגיע לחוף מבטחים כשהוא פצוע ברגליו לאחר שנחבט בסלעים של שובר הגלים.

המחנכת של אלפה בתיכון נעמ"ת בעיר, ענת מנשה סיפרה כי הוא היה "היה תלמיד מצטיין, למד במגמת צילום היה נעים הליכות וחייכן. אהב לעזור והיה אמור להתגייס למכינת 'אחד משלנו'. החלום שלו היה לשרת בצה"ל. הם נכנסו כמה חברים למים ואז הוא נבלע בגלים. פשוט אבידה גדולה, ממש כואב לנו צוות המורים והחברים שלו. כולנו התפללנו שיקרה נס שימצאו אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully