וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 4 נפלה ממרפסת - וניצלה ע"י רוכב אופניים שהבחין בה במקרה

6.7.2021 / 0:09

הילדה טיפסה ככל הנראה מעל מעקה המרפסת ונשארה תלויה באויר, עוברי אורח שחלפו מתחתיה התעלמו, אולם רוכב אופניים אחד הבחין בה, מיהר להציל את חייה ולאחר מכן אמר: "מעשי לא היו משמעותיים, ואינני רוצה שאחרים יחשיבו אותי כגיבור"

ילדה בת 4 שנפלה ממרפסת ניצלה באורח נס על ידי עובר אורח שחלף במקום על אופניים, הבחין בה עומדת ליפול והצליח לתפוס אותה ולהציל את חייה.

האירוע הדרמטי שהתרחש בסוף השבוע בעיר נאם דין שבצפון וייטנאם תועד במצלמות אבטחה, בהן ניתן לראות את בת הארבע שככל הנראה טיפסה מעל מעקה המרפסת בקומה הראשונה ונפלה מגובה של כ-4 מטרים כשרגליה אפילו פוגעות במדרכה, אך בתקשורת המקומית דווח שהודות לעובר האורח שבלם את הנפילה שלה היא לא נפגעה בפלג גופה העליון ויצאה מזה בחיים.

צפו בתיעוד הדרמטי

בתיעוד ניתן לראות את הילדה תלויה בין שמיים לארץ מהמרפסת, כשכמה אופנוענים עוברים בכביש שמתחתיה כמו גם עוברי אורח שחלקם ככל הנראה לא מבחינים בה, בעוד שנראה שאחרים מבינים מה קורה, אך אינם עוצרים.

בסופו של דבר, רוכב אופניים חולף הבחין בילדה וירד מאופניו כדי לעזור לה. הוא נעמד מתחתיה זמן קצר לפני שהיא מאבדת את אחיזתה במרפסת ונופלת לידיו - כשהוא מצליח לעצור את נפילתה ומונע טרגדיה פוטנציאלית.

בעל החנות שמול הבית, טראן הו טרונג, הבחין במתרחש ויצא למקום ומאוחר יותר אמר לעיתונאים שהבחור הגיש לו את הילדה, וידא שהוא יכול לשמור עליה עד שהוריה יגיעו והלך מהמקום. טרונג ביקש את מספר הטלפון של האיש כדי שההורים של הילדה יוכלו להודות לו אך רוכב האופניים שהציל את הילדה השיב לו: "אני לא משתמש בטלפון".

בתקשורת המקומית דווח שהילדה נלקחה על ידי הוריה לבית החולים שם התברר שהיא סובלת מפציעות קלות בלבד. מאוחר יותר זוהה הגבר שהציל אותה כתושב האזור בשם לואונג תאן הא ומשפחת הילדה ביקרה אותו למחרת בבוקר כדי להודות לו על מעשיו, אולם הוא אמר להם: "מעשי לא היו משמעותיים, ואינני רוצה שאחרים יחשיבו אותי כגיבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully