וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד דרמטי: זוג נפל במהלך ריב ממרפסת הקומה השנייה

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 23:20

בני הזוג, להם יש בן משותף, הובהלו לבית החולים ולפי הדיווחים סבלו מגפיים שבורות. במקביל לחקירת התקרית האלימה הרשויות במדינה בודקות האם מצב רעוע של המרפסת היה זה שגרם לנפילה

צפו ברגע המפחיד של הנפילה

זהו הרגע המפחיד בו בני זוג נופלים ממרפסת בגובה 7 מטרים אל המדרכה לאחר ששברו את המעקה שלה במהלך מריבה בסנט פטרסבורג, רוסיה.

בתקשורת הרוסית דווח שאולגה וולקובה ויבגני קרלגין, שניהם בני 35, נקלטו במקרה במהלך וויכוח קולני ואלים על ידי עוברי אורח שצילמו במקרה את הנוף הציורי ברחוב - כשלפתע המעקה המרפסת נשבר והם נפלו.

הם הובהלו לבית החולים שם עברו ניתוחים לטיפול בפציעות החמורות שספגו והם מאושפזים עם שברים בגפיים - אך הם לא נמצאים בסכנת חיים, למרות שהתרסקו על הקרקע מהקומה השנייה של בניין הדירות.

עדי ראייה סיפרו כי הזוג, להם יש בן משותף, התווכחו בקולניות במרפסת בסביבות השעה 10:00 בבוקר ביום שבת. עד הראייה שגם צילם את התקרית, וזוהה רק בשם דניס, אמר לעיתון Komsomolskaya Pravda: 'הלכתי עם חבר וצילמתי את הנוף ברחוב ההיסטורי. לפתע הבחנתי במריבה והתחלתי לצלם כשזה קרה. מישהו עם ניסיון רפואי היה בקרבת מקום ובדק את הדופק שלהם ואמר ששניהם שרדו ומיד הזמנו אמבולנס".

נציג רשמי של משרד פרקליטות המדינה הודיע כי נפתחה חקירה לגבי נסיבות המריבה ובנוסף תתבצע בדיקה לוודא האם המרפסת נבנתה בצורה מרושלת או שהייתה במצב של ריקבון, מה שעלול להוביל לכתבי אישום נגד האחראים. כמו כן דווח שהבניין בו קרתה התקרית נבנה ב-1833.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully