וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר בן השנה נהרג מפגיעת נהג שנחשד בנהיגה בשכרות: "היה ילד מושלם"

עודכן לאחרונה: 3.7.2021 / 23:11

בבית לחם הגלילית מתקשים לעכל את מותו הטרגי של התינוק אוליבר קלארק בתאונה סמוך לקריית טבעון, בה נפצעו הוריו ואחותו הגדולה. לפי גורמים המעורים בחקירה בקבוקי אלכוהול נמצאו ברכבו הנהג הפוגע, שגם הוא נהרג בתאונה. "למשפחה לא היה שום סיכוי להימנע מהתאונה"

קרובי משפחת קלארק שבנם אוליבר בן השנה נהרג בתאונה סמוך לקריית טבעון מתקשים לעכל את תוצאותיה הטרגיות. "הוא היה הילד המושלם", מספר ניב קפלן, בן 62, הסבא של אוליבר שראה אותו שעתיים לפני התאונה הקטלנית. "הוא היה גם יפה, גם חכם, אין דברים כאלה", אמר.

אביו של אוליבר, וינסנט, אמו לי ואחותו הגדולה אביגיל, עדיין מאושפזים בבית החולים רמב"ם. מצבם של ההורים מוגדר בינוני, בעוד שאביגיל בת ארבע עדיין נמצאת בטיפול נמרץ. קפלן, סביו של אוליבר, שיחזר את הרגעים שקדמו לתאונה. "הייתי אצלם בבית והתכוננתי לצאת לכיוון תל אביב והם התארגנו לצאת לכיוון יקנעם המושבה, לארוחת ערב. בסך הכול כמה קילומטרים משם. נפרדתי מהם. צילמתי אותו ואת אחותו כפי שאני עושה תמיד. זמן קצר אחר כך יצאתי לדרך".

הוא הדגיש כי "האבא, שנהג ברכב, לא זוכר כלום וחשוב לי להדגיש כי אין לו שום אשמה בתאונה הזו. כפי שאנחנו מבינים את הנסיבות לא הייתה לאבא או לכל נהג אחר שהיה בא במקומו שום יכולת למנוע אותה ולא היה לו כל סיכוי אפילו מינורי להימנע ממנה".

משפחת קלארק. באדיבות המשפחה
"משפחה מקסימה וציונית". משפחת קלארק/באדיבות המשפחה

יו"ר הוועד המקומי של בית לחם הגלילית, נדב סוננברג, תיאר את המשפחה כ"משפחה מקסימה, ציונית, עם אמא מקיבוץ איילת השחר ואבא שעלה לארץ מאנגליה, ולפני מספר שנים התאחדו למשפחה ונטעו את שורשיהם אצלנו ושוכרים כאן בית. נלווה אותם ונסייע להם בשעה הקשה הזו בכל שנוכל".

זירת תאונת הדרכים סמוך לשדה יעקב. 2 ביולי 2021. איחוד הצלה
זירת התאונה, אתמול/איחוד הצלה

בתאונה נהרג הנהג הפוגע, רותם זיסק, שלפני שנה השתחרר מבית הכלא לאחר שריצה מאסר של 21 חודשים בגין סחר בסמים ובעברו גם 21 הרשעות תעבורתיות, האחרונה שבהם מ-2017 בגין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים. לפי גורמים המעורים בחקירה בקבוקי אלכוהול נמצאו ברכבו.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי כלי הרכב בו נהג זיסק בן ה-35 שנסע מיקנעם לכיוון צפון, סטה מנתיבו והתנגש ברכב בו היה קלארק בן השנה. נבדק חשד כי זיסק היה תחת השפעת סמים או אלכוהול.

בווידאו: זירת התאונה בכביש 77, בה נהרג גבר כבן 30/תיעוד מבצעי מד"א

המועצה האזורית עמק יזרעאל הביעה את תנחומיה על מותו של אוליבר ומסרה כי צוותי הרווחה והשירות הפסיכולוגי של המועצה תומכים ומסייעים למשפחה וליישוב. ראש המועצה אייל בצר מסר: "הלילה אירעה טרגדיה קשה ועצובה ומשפחה נוספת הצטרפה למעגל השכול של הקטל בדרכים. תושבי המועצה ועובדיה מחבקים ומחזקים את המשפחה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully