וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן שנה וגבר כבן 30 נהרגו בתאונת דרכים בעמק יזרעאל

עודכן לאחרונה: 2.7.2021 / 23:41

התאונה אירעה כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב. גבר בן 40 נפצע קשה, ואישה כבת 30 וילדה כבת 4 נפצעו בינוני. צוות מד"א פינה את כל הפצועים לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם הם טופלו בחדר הלם. להרוג היו יותר מ-20 הרשעות תעבורה, בהן גם נהיגה תחת השפעת אלכוהול

בווידאו: זירת התאונה בכביש 77, בה נהרג גבר כבן 30/תיעוד מבצעי מד"א

תינוק בן שנה וגבר כבן 30 נהרגו הערב (שישי) כתוצאה מתאונת דרכים שאירעה בין שני כלי רכב בכביש 772 סמוך לקריית טבעון. בתאונה נפצעו גם בני משפחתו של התינוק, תושבי בית לחם הגלילית: אביו, אימו ואחותו. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה את הפצועים לבית החולים רמב"ם בחיפה.

ההרוג הוא תושב יקנעם שנהג ברכב אחד, והתינוק ההרוג ומשפחתו נסעו ברכב השני, בו נהג אב המשפחה - גבר בשנות ה-40 לחייו שנפצע קשה. לצידו נסעה אשתו כבת ה-30 וביתה בת ה-4 שנפצעו בינוני אך מצבם יציב. אב ואם המשפחה צפויים לעבור ניתוח במשך הלילה.

לנהג שנהרג היו יותר מעשרים הרשעות תעבורה. האחרונה שבהן מלפני שלוש שנים בסעיף "נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים". הוא סיפר כי בעבר הוא היה מכור לסמים - כשהתגורר במשך שנתיים בארצות הברית ואוסטרליה לאחר שסיים את שירותו הצבאי. הוא עבר גמילה בכלא, תוך כדי שהתנהל נגדו משפט על עבירות סחר בסמים.

זירת תאונת הדרכים סמוך לשדה יעקב. 2 ביולי 2021. איחוד הצלה
שני הרוגים ושלושה פצועים בתאונה קטלנית בצפון. זירת התאונה, הערב/איחוד הצלה
זירת תאונת הדרכים סמוך לשדה יעקב. 2 ביולי 2021. איחוד הצלה
התנגשות חזיתית בין שני כלי רכב. זירת התאונה, הערב/איחוד הצלה

פראמדיקיות מד"א שהגיעו לזירה, יוליה מלמוד וליאת צימט סיפרו כי "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו שני כלי רכב מעוכים. מחוץ לרכב אחד שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה - הוא סבל מחבלה רב מערכתית ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

עוד סיפרו השתיים כי "סמוך לג'יפ המשפחתי שכבו ארבעה פצועים, בהם תינוק כבן שנה שהיה מחוסר הכרה עם פציעה קשה, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים - כשלצערנו מצבו לא השתפר".

"נהג הרכב, גבר בשנות ה-40 לחייו היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית במצב קשה. לצידו ישבה אישה כבת 37 שהייתה בהכרה וסבלה מחבלות בראש ובגפיים, ומצבה הוגדר בינוני. גם ילדה כבת 6 שהייתה גם היא בהכרה וסבלה מחבלה רב מערכתית והוגדרה במצב בינוני. לאחר טיפול רפואי בשטח פינינו אותם תוך המשך טיפול לביה"ח רמב"ם", סיכמו.

פראמדיקית מד"א יוליה מלמוד על התאונה הקטלנית בכביש 77/דוברות מד"א

מנכ"ל עמותת אור ירוק מסר כי "עוד סוף שבוע קטלני בכבישים - תאונה רודפת תאונה. הכאב גדול. עוד משפחה שכולה הצטרפה למשפחת השכול. ליבי עם המשפחה ואני מאחל החלמה לפצועים. תאונות הדרכים הן הרעה החולה של החברה בישראל כתוצאה מהזנחה רבת שנים. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים להכריז על מצב חירום בכבישים ולהשיב את התקציבים שהם קיצצו בשנים האחרונות. בתקציב המדינה הקרוב, המאבק בתאונות הדרכים חייב לקבל הזרמה של תקציבים כדי לעצור את מגמת הקטל בכבישים. תאונות הדרכים הן לא גורל משמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully