וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה שנגרמה מבלון תבערה פרצה בעוטף עזה; צה"ל תקף בתגובה

עודכן לאחרונה: 3.7.2021 / 23:45

כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה שפרצה בשדה קוצים בעוטף עזה, ומצאו כי האש פרצה בעקבות בלון שהופרח משטח רצועת עזה. כעבור שעות ביצעו מטוסי קרב של חיל האוויר תקיפות של ייעדי חמאס בשטח הרצועה

בווידאו: צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועת עזה בעקבות בלוני התבערה/צילום: דובר צה"ל

שריפה פרצה היום (שבת) בשדה קוצים באזור מועצת אשכול, בעקבות בלון תבערה שהופרח מרצועת עזה לשטח ישראל. שעות לאחר השריפה תקפו כלי טיס של חיל האוויר מטרות בצפון הרצועה.

דובר צה"ל אישר כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו ברצועה בתגובה להפרחת הבלונים וכי התקיפות כוונו לאתר לייצור אמל"ח של חמאס ועמדת שיגור רקטות. הפלסטינים מדווחים כי בעקבות התקיפות, שני פצועים פונו לבית החולים באורח קשה וקל.

תיעוד מתקיפת צה"ל באזור סודאניה ברצועת עזה. צילום מסך, צילום מסך
אזור התקיפה ברצועת עזה, הלילה/צילום מסך, צילום מסך
אתר לייצור אמל״ח של  חמאס ועמדת שיגור רקטות שהותקף. דובר צה"ל
אתר לייצור אמל״ח של חמאס ועמדת שיגור רקטות שהותקף/דובר צה"ל

בלילה שבין יום חמישי לשישי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מתקן צבאי של חמאס ברצועת עזה. בצה"ל אמרו כי מדובר באתר לייצור אמצעי לחימה, וכי התקיפה פגעה ברכיבים ששימשו את הארגון למחקר ופיתוח נשק. מקורות פלסטיניים אמרו כי התקיפה התרחשה מדרום לעיר עזה.

תקיפת צה"ל בעזה, הראשונה מזה כשבועיים, הגיעה בתגובה לשיגור בלוני התבערה לעבר יישובי הנגב המערבי בשעות אחר הצהרים של יום חמישי. "צה"ל יגיב בתקיפות כנגד נסיונות טרור מרצועת עזה", נמסר מדובר צה"ל.

שריפה שנגרמה מבלוני תבערה, יער שמחוני, נחל עוז. ללא, פלאש 90
שריפה בעוטף עזה, השבוע/פלאש 90, ללא

בסך הכול, ארבע שריפות פרצו אתמול מבלוני תבערה בתחומי המועצה האזורית אשכול - כך לפי שירותי הכבאות וההצלה, לפי קביעת חוקרי הדליקות. זאת, לאחר שבועיים בהם נשמר השקט בעוטף ולא היו בלוני תבערה. בכבאות והצלה לישראל הבהירו כי "רוב השריפות היו קטנות ולא מסכנות כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully