וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 36 נפלה במורד הר בגלבוע - ונהרגה מפגיעת סלע בראשה

עודכן לאחרונה: 3.7.2021 / 11:08

האישה, עובדת זרה מהפיליפינים, נהרגה לאחר שסלע שעליו ישבה בתצפית כתף שאול התנתק ופגע בראשה במורד ההר. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה במקום

אישה בת 36 נהרגה הבוקר (שבת) לאחר שסלע שעליו ישבה בתצפית כתף שאול בגלבוע התנתק, ופגע בראשה בזמן שנפלה במורד ההר. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה של האיש, עובדת זרה מהפיליפינים, בזירת האירוע.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרים הוזנקו למקום וחוקרת את נסיבות המקרה, ובשלב זה אין חשד לפלילים".

"ירדנו עם הציוד הרפואי מחניון המצפור, כק"מ, שם ראינו במידרון בין הסלעים, אשה כבת 36 מחוסרת הכרה, עם חבלת ראש קשה", סיפר פארמדיק מד"א, אדיר טרנר. "חברים שלה לטיול סיפרו שהיא ככל הנראה מעדה ונפלה, ביצעו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

זירת הנפילה בגלבוע/דניאל מוסאי, תיעוד מבצעי מד"א
תצפית כתף הר גלבוע, 3 ביולי 2021. דוברות משטרת ישראל
ההר בו נהרגה האישה/דוברות משטרת ישראל

מקרה נפילה נוסף אירע בשבוע שעבר כשילד בן 8 נהרג לאחר שנפל מגובה של כחמישה מטרים מערמת חציר במושב פטיש שבמועצה האזורית מרחבים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאלצו לקבוע את מותו.

מפרטים ראשונים עולה כי הילד, יעקב צפרירי, נפל לאחר ששיחק עם חבריו. ממרחבים נמסר כי המועצה האזורית "משתתפת בצערה הכבד של המשפחה ותמשיך ללוות ולעטוף את המשפחה".

פאראמדיקים מד"א דני שטרקמן וישראל אוזן סיפרו כי כשהגיעו לשטח החקלאי במושב, "הילד שכב בסמוך לערמות חציר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ומבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות כשמצבו קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully