וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 8 נהרג לאחר שנפל מערמת חציר בגובה חמישה מטרים בנגב

עודכן לאחרונה: 26.6.2021 / 23:23

יעקב צפרירי נפל לאחר ששיחק עם חבריו בשטח החקלאי במושב פטיש. צוות מד"א פינה אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים סורוקה, שם נאלצו לקבוע את מותו. "החופש הגדול עוד לא התחיל וכבר רואים עלייה משמעותית בתאונות ילדים"

ילד בן 8 נהרג היום (שבת), לאחר שנפל מגובה של כחמישה מטרים מערמת חציר במושב פטיש שבמועצה האזורית מרחבים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאלצו לקבוע את מותו.

מפרטים ראשונים עולה כי הילד, יעקב צפרירי, נפל לאחר ששיחק עם חבריו. ממרחבים נמסר כי המועצה האזורית "משתתפת בצערה הכבד של המשפחה ותמשיך ללוות ולעטוף את המשפחה".

פאראמדיקים מד"א דני שטרקמן וישראל אוזן סיפרו כי כשהגיעו לשטח החקלאי במושב, "הילד שכב בסמוך לערמות חציר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ומבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות כשמצבו קריטי".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בין השנים האחרונות 2021-2016 נהרגו 35 ילדים כתוצאה מנפילה. "החופש הגדול עוד לא התחיל וכבר אנחנו רואים עלייה משמעותית בתאונות ילדים", אמרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון. "בחמש השנים האחרונות הנתונים הצביעו על עלייה של 33% בתמותת ילדים בתאונות במהלך החופש הגדול. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - באחריות כולנו לנקוט בכל האמצעים הדרושים למנוע את האסון הבא ולסיים את חופשת הקיץ בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully