וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: בן 19 נורה למוות בנצרת, המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 3.7.2021 / 10:24

הצעיר נורה בשכונת אבו אל-אמיר בעיר. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים האנגלי בעיר כשהוא סובל מפצעי ירי, ובהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.על פי החשד, זהו הרצח השישי בשבוע החולף בחברה הערבית, כשבאחד מהם נורו למוות שלושה בני משפחה בגליל

חאלד נחאש, בן 19, נורה הלילה (שבת) למוות בשכונת אבו אל-אמיר בנצרת. תחילה, הצעיר פונה לבית החולים האנגלי בעיר כשהוא במצב אנוש על ידי צוות מד"א, ובהמשך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.

המשטרה איתרה את זירת הארוע, ובתום הערכת מצב של סגן מפקד מחוז צפון שוקי תחכו, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז צפון.

חאלש נחאש, נהרג מירי בנצרת, 3 ביולי 2021. -, צילום מסך
נרצח חמישי בשבוע החולף על פי החשד. חאלד נחאש/צילום מסך, -
זירת הרצח בנצרת, 3 ביולי, 2021. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בנצרת, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

המקרה העלה את מספר הנרצחים, על פי החשד, בחברה הערבית בשבוע החולף לשישה. בשבת שעברה יוסף ג'רושי, אשתו נוואל וביתם הנערה נורו למוות בכביש 806 סמוך לצומת עילבון שבגליל התחתון. צוות מד"א קבע במקום את מותם של השלושה, יוסף בן ה-58, נוואל בת ה-46 ובתם בת ה-16, ופינה את בתם הנוספת, בת 8 שנפצעה באירוע באורח בינוני, לבית החולים פוריה בטבריה.

מפרטי החקירה הראשונית עלה כי הרצח המשולש היה תגובה לרצח אותו ביצע בחודש שעבר אחיו של יוסף ובכיר המשפחה, זייד ג'רושי, כשדקר למוות את חאתם ג'רושי בהר הבית. יוסף ומשפחתו עברו לאחרונה מרמלה לכפר דיר חנא, הנמצא קרוב לאזור בו מצאו את מותם. זאת, מחשש שינקמו בהם על רצח חאתם.

בווידאו: מבקר המדינה מצא שהפשיעה בחברה הערבית מתעצמת ולמשטרה אין כיוון לטיפול בנושא/צילום והפקה: משרד מבקר המדינה

אירוע נוסף אירע בתחילת שבוע שעבר כשג'מיל אזבארקה בן 33 נורה למוות ברחוב אבא הלל סילבר בעיר לוד, ולפי הערכות מדובר בחשד לחיסול נוסף כחלק מסכסוך הדמים בין משפחות הפשע אבו סעלוק ואזבארקה. מדובר בחשד לרצח שני בתוך פחות מ-24 שעות אחרי התקרית יום לפני בה נורו למוות שלושה בני משפחת ג'רושי מרמלה בגליל התחתון. לאחר כמה שעות, גבר בן 29 תושב כפר קאסם נעצר בחשד למעורבות ברצח.

לפי נתוני מרכז אמאן, נחאש הוא קורבן האלימות ה-58 בחברה הערבית מראשית השנה, מתוכם 50 גברים ושמונה נשים. בשנה שעברה נרצחו 113 איש בחברה הערבית.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בתחילת השבוע בנושא הפשיעה בחברה הערבית כי "מתחילת השנה נרצחו עשרות בני אדם מהמגזר הערבי. האלימות הזו היא מכת מדינה, שהוזנחה במשך שנים רבות ועל כתפנו מוטלת האחריות להילחם בזה. זאת משימה לאומית".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully