וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחיפות, אלימות ואוטובוסים שלא עוצרים בתחנה: כך יוצאים שבת בחום של 40 מעלות

עודכן לאחרונה: 2.7.2021 / 18:09

חיילי בסיס שיזפון סיפרו כי כל אוטובוס שעוצר בתחנה גורם למאבק של ממש - רק כדי לעלות עליו ולתפוס מקום פנוי בדרך לחופשת השבת. שלושה אוטובוסים מלאים חלפו על פני התחנה הסמוכה לבסיס מבלי לעצור כלל, והותירו חיילים רבים בחום של 40 מעלות. "מזניחים אותנו"

חיילים רבים המשרתים במחנה שיזפון שבדרום הארץ התלוננו היום (שישי) על מעשי אלימות, דחיפות קריאות, צפיפות ודוחק עקב תנאי התחבורה המחפירים ביציאה לבלות את השבת בביתם. שלושה אוטובוסים של קו 392 אף חלפו על פני התחנה מבלי לעצור כיוון שהיו מלאים עד אפס מקום, והותירו את רוב החיילים חסרי אונים תחת השמש הקופחת בטמפרטורה של 40 מעלות.

החיילים העידו כי מיד כשמגיע האוטובוס, כולם מצטופפים ו"מתנפלים" עליו, רק כדי להצליח לעלות עליו ולהשיג מושב פנוי, או אף לנסוע בעמידה. חייל שריון סיפר כי "לוקחים אותנו עד סוף העולם לאימונים, אבל מזלזלים בנו כשצריך להחזיר אותנו". חייל אחר התלונן: "בושה וחרפה למדינת ישראל. מדוע הממשלה דואגת רק לטמפרטורה ברכבת?".

חיילים נדחפים בתור לאוטובוס ליד בסיס שיזפון, 02 ביולי 2021. באדיבות המצולמים
חיילים מצטופפים ודוחפים בתקווה לעלות לאוטובוס. בסיס שיזפון, הבוקר/באדיבות המצולמים
חיילים נדחפים בתור לאוטובוס ליד בסיס שיזפון, 02 ביולי 2021. באדיבות המצולמים
שלושה אוטובוסים לא עצרו בתחנה. חיילים ממתינים לאוטובוס בשיזפון, הבוקר/באדיבות המצולמים

חייל נוסף העיד כי "שרת התחבורה דיברה על הטמפרטורה של הרכבת. מדוע לא מסדרים הסעות לחיילים? כשמדובר בג'ובניקים אז דואגים מיד, אבל אנחנו לוחמים - אז מזניחים אותנו". לעומתו, חייל נוסף סיפר כי הבעיה קיימת זה שנים. "מדברים פה שטויות. מה הקשר לשרת התחבורה הנוכחית? היא בתפקיד רק חודש, אך הבעיה קיימת כבר שנים בצבא ובתחבורה הציבורית. בישראל תמיד יש עומס ותמיד אנשים לא עולים לאוטובוס - אז מחכים לאוטובוס הבא. לא נורא", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully