וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

64 מיליון ביד: אחרי קצת יותר מחודש - זוכה לקח את כל הקופה

עודכן לאחרונה: 2.7.2021 / 9:20

אדם בודד ניחש את כל המספרים הזוכים שעלו אמש בהגרלת הדאבל לוטו וייצא לסוף השבוע עם חיוך גדול על הפנים ועשרות מיליוני שקלים בחשבון הבנק. זאת, שבועות ספורים מאז תושב הדרום גרף לבדו את הפרס הגבוה ביותר ליחיד מאז 2009

אדם אחד לפחות מסיים את השבוע עם חיוך גדול על הפנים, לאחר שזכה לבדו בפרס הגדול בהגרלת הדאבל לוטו האחרונה - וגרף לכיסו 64 מיליון שקלים לאחר שניחש שישה מספרים שעלו בגורל וכן את "המספר החזק".

בסוף מאי זכה בפרס הגדול תושב הדרום, אדם נשוי וסב לנכדים רבים, הוא הזוכה בהגרלה האחרונה בדאבל-לוטו בפרס של 76 מיליון שקלים. הזוכה גילה את הבשורה בעת שישב ברכבו בדרך לעבודה אחרי תקופה ממשוכת בה לא עבד, סיפר על הרגע המטלטל ומה הוא מתכנן לעשות עם הסכום הנכבד.

אילוסטרציה מילוי טופס לוטו. שאטרסטוק, ShutterStock
זכייה שנייה של אדם בודד תוך קצת יותר מחודש/ShutterStock, שאטרסטוק

"היום הייתי אמור ללכת לעבודה שרק התחלתי, אחרי תקופה ארוכה בה הייתי בחל"ת. נכנסתי לרכב, ועוד לפני שהתנעתי אותו נכנסתי לאפליקציה של מפעל הפיס, כי מאוד עניין אותי לדעת אם היה זוכה. ואכן, אני מסתכל בטבלת סל הפרסים ומגלה שיש זוכה יחיד בדאבל-לוטו. דבר ראשון חשבתי לעצמי: 'איזה כיף לזוכה... אולי זה אני?'. הוצאתי את שני הטפסים מהארנק והתחלתי לבדוק. הטופס הראשון לא הניב שום זכייה, לעומת זאת - בטופס השני היו לי את כל ששת המספרים כולל המספר החזק".

הזוכה בלוטו. באדיבות מפעל הפיס, מערכת וואלה!
הזוכה הקודם בפרס הגדול/מערכת וואלה!, באדיבות מפעל הפיס

זה היה סכום הפרס הגבוה ביותר שבו זכה אדם בודד מאז 2009, והזוכה התעקש להגיע לגבות אותו בנוכחות המשפחה כולה. בדרכו למפעל הפיס הוא החליט שאת כספי הזכייה הוא יחלק בין ילדיו באופן שווה, כדי שיוכלו לרכוש דירות ללא לקיחת הלוואות ומשכנתא. בנוסף, המשפחה מתכננת לצאת לחופשה ארוכה ומפנקת בחו"ל. "הילדים רוצים תאילנד, אבל אני יותר בכיוון של ארצות הברית", אומר הזוכה. "מה שנראה לי, שאנחנו נעשה לא טיול אחד אלא שניים", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully