וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה בודקים חשד שג'קוזי הותקן בביתו של נתניהו במימון המדינה

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 21:00

לפי פרסום בחדשות 12, ג'קוזי בשווי 50 אלף שקל נרכש לכאורה לבית בקיסריה במסווה של עבודות שיפוץ לצרכי ביטחון. עם זאת, גורם אכיפה אמר כי נתניהו ומשפחתו אינם חשודים בשלב זה, ונגבו עדויות מחשבים במשרד רה"מ בלבד. הזוג נתניהו הכחיש את החשדות: "שקר מוחלט"

המשטרה פתחה בבדיקת חשד שג'קוזי בשווי 50 אלף שקלים הותקן בביתו הפרטי של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בקיסריה, במסווה של עבודות שיפוץ לצרכי ביטחון - כך פרסם הערב (חמישי) גיא פלג בחדשות 12. גורם אכיפה הבהיר כי בשלב זה משפחת נתניהו אינה חשודה, והוסיף כי נגבו עדויות מחשבים במשרד ראש הממשלה. "לא מדובר בתיק 5000, אבל יש כאן סיפור דומה מאוד לתיק המעונות. מזהים כאן דפוס", אמר.

לפי הפרסום, החקירה נפתחה בימים האחרונים ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), אחרי שהחומרים הועברו מהיועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע-פרגו, ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. אחרי ישיבות ארוכות הוחלט להורות למשטרה על פתיחה בחקירה.

בנימין ושרה נתניהו בליל הבחירות, בנייני האומה, 23 במרץ 2021. ראובן קסטרו
"סיפור דומה מאוד לתיק המעונות". נתניהו ורעייתו בליל הבחירות, מרץ/ראובן קסטרו

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה לחדשות 12 כי "מאז שהזוג נתניהו קנה את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג'קוזי, ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה במה שלא הותקן. זהו שקר מוחלט. אם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה"מ לשעבר בקיסריה? הינכם נדרשים לפרסם תיקון מידי, אחרת תוגש תביעת דיבה".

פרשה דומה של משפחת נתניהו, הייתה במסגרת פרשת המעונות בה הואשמה רעיית ראש הממשלה לשעבר שרה נתניהו כי פעלה לנפח הוצאות כשהזמינה למעון ראש הממשלה ארוחות ממסעדות יוקרה בעלות כוללת של יותר מ-350 אלף שקלים, תוך עקיפה מכוונת של הנוהל שאוסר הזמנת מזון כשבמעון מועסקת מבשלת. סיידוף, שהיה סמנכ"ל משרד ראש הממשלה באותה תקופה, הואשם בעבירות דומות וכן בעבירת זיוף בידי עובד ציבור.

נתניהו הורשעה בבית משפט השלום בירושלים והוטל עליה לשלם 55 אלף שקלים על ארוחות שאותן הוציאה מקופת המדינה בתחבולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully