וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיממה את עצמה בטעות בסם מסוכן - רק בגלל שהריחה פרח שמצאה

3.7.2021 / 23:14

זמרת שהייתה בדרכה למסיבה מצאה פרח צהוב ויפה ולא הצליחה להפסיק להסניף את ריחו. רק אחרי לילה של סיוטים, הזיות ושיתוק שינה היא גילתה שמה שהיא הריחה היה אחד מהסמים המסוכנים בעולם

הריחה פרח ולא ידעה שזה סם מסוכן/@songsbyralph/TikTok/PA

אמנם בדרך כלל מומלץ לעצור ולהריח את הפרחים, אבל נראה שלא תמיד אפשר לסמוך על כל סוגי הפרחים, כך לפחות התגלה בסרטון ויראלי שרץ בטיקטוק, שם הטיקטוקרית והזמרת/יוצרת רפאלה ויימן שיתפה את החוויה המפחידה שעברה לאחר שהריחה פרח צהוב רגיל לכאורה.

בהתחלה היא שיתפה את חווית הרחת הפרח באינסטגרם בדרכה למסיבת יום הולדת של חברה, ולאחר מכן בסרטון טיקטוק, וויימן, המכונה שם @songsbyralph סיפרה שהיא וחברתה הטובה הלכו לבית של חברה אחרת ולא יכלו להפסיק להריח את הפרח שמצאו בדרך. למרבה הצער, זה לא היה פרח רגיל והסתבר שהחברות שאפו את מה שנחשב לאחד מהסמים המפחידים ביותר בעולם.

הן הריחו את הפרח שוב ושוב

בסרטון מספרת ויימן כי לאחר שריחרחו שוב ושוב את הפרח הן הלכו למסיבה של חברים, אך נאלצו לעזוב: "כשהגענו ליום ההולדת שתינו פתאום הרגשנו הפוכות לגמרי ונאלצנו לעזוב. כשחזרתי הביתה ונרדמתי, חלמתי את החלומות הכי מטורפים שיכולים להיות וחוויתי שיתוק שינה בפעם הראשונה בחיי".

לאחר האירוע המוזר היא חקרה מהו הפרח, וחשפה ש'מסתבר שהפרח הוא סופר רעיל ואנחנו סיממנו את עצמו כמו אידיוטיות".

רק למחרת הבינו מה הייתה הסכנה

למחרת נודע לווימן וחברתה כי הפרח, המכונה "חצוצרת המלאך" הוא ממשפחת צמחי הדטורה והוא מקור לסקופולמין, סם הזיות נרקוטי שעלול להיות קטלני, הידוע יותר בשם בורונדנגה או בשם הרחוב שלו "נשימת השטן".

ב-VICE דווח על השפעות הסם המסוכן: "בורונדנגה פחות או יותר מבטלת את הרצון החופשי שלך - אתה ער ואתה מתנסח וכל מי שרואה אותך בטוח שאתה בסדר גמור - אבל למעשה איבדת לחלוטין את השליטה על הפעולות שלך. אתה נתון להשפעה של הצעות וכך אנשים מנצלים אותך". שאיפת הסם במינונים גדולים יותר עשויה להביא לתוצאות קטלניות וכ-50,000 איש בשנה מאושפזים בגללו בקולומביה, כך על פי הנתונים של משרד החוץ האמריקני.

למרבה המזל, נראה שלויימן לא נגרם נזק ארוך טווח מאותו לילה קשה ומרבית המגיבים שלה ברשת כבר היו מודעים לסכנות הפרח - ואותה הדאיגה יותר העובדה שהיא הוצגה בדיווחים בתקשורת כטיקטקורית ולא כזמרת ויוצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully