וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרזן האמיתי" חי 41 שנים בג'ונגל - ולא ידע שנשים בכלל קיימות

30.6.2021 / 0:08

לאחר שנמלט בזמן מלחמת וויטנאם עם אביו ואחיו למעמקי הג'ונגל, שרד בזכות אכילת נחשים ולטאות ונמלט בכל פעם שראה בני אדם, הו ואן לאנג מסתגל כעת לחייו החדשים בכפר: " הוא לא יודע מה ההבדל בין טוב לרע. הוא פשוט ילד"

טרזן הויאטנאמי שחי בג'ונגל במשך 41 שנים/@docastaway

זהו סיפורו יוצא הדופן של הו ואן לאנג, שזה לכינוי "טרזן הוויאטנאמי" לאחר שנמלט מהציוויליזציה בסוף מלחמת וייטנאם בשנת 1972, כאשר פצצה אמריקנית הרגה את אמו ושני אחיו. מאז שהיה תינוק הוא חי מבודד לחלוטין ביערות וייטנאם עם אביו במשך 41 שנים - בהן אפילו לא היה מושג שנשים קיימות.

לאנג, כיום בן 49, אחיו טרי ואביו התמקמו בבית אותו בנו עמוק בג'ונגל במחוז קוואנג נגאי וחיו ממה שמצאו בטבע - אכלו דבש, פירות יער וחיות שהצליחו לצוד- כמו קופים, נחשים, עכברושים ולטאות וכל מה שהצליחו ללכוד בידיהם.

בדיילי מירור דווח ששמונה שנים לאחר שחולץ עם אביו מחייהם המבודדים השניים גרים יחד בכפר וייטנאמי קטן וגם כיום לאביו עדיין יש "פוביה עמוקה מהחזרה, מכיוון שלא האמין שמלחמת וייטנאם הסתיימה" והוא עדיין מקווה לחזור לג'ונגל יום אחד.

היעדר הכישורים החברתיים הייתה אחת המשוכות הגדולות ביותר עליהן היה לאנג צריך להתגבר. כשנשאל אם הוא יודע מה זו אישה, הוא אמר שאביו מעולם לא הסביר לו את זה, אך הוא ראה אותן מאז בכפר. גם כשגרו בג'ונגל הם ראו רק חמישה אנשים ובכל פעם ברחו והסתתרו מהם. אלבארו סרזו, צלם שאיתר את המשפחה בשנת 2015 ועזר להם לעבור לחיים בכפר, אמר: 'הם תמיד ברחו כשראו אנשים מרחוק'.

עוד בוואלה!

"רובינזון קרוזו" האיטלקי שחי באי בודד 32 שנה אולץ לנטוש אותו

לכתבה המלאה

"עוד יותר מפתיע שהיום, למרות שיש לו את היכולת להבחין בין גברים ונשים, הוא עדיין לא יודע מה ההבדל המהותי ביניהם", הוסיף סרזו, על פי news.com.au. "אני יכול לאשר שללאנג מעולם לא חשק מיני מינימלי ואינסטינקט הרבייה שלו מעולם לא בא לידי ביטוי", הוא אמר.

ככה הוא שרד וחי בג'ונגל

אחיו תיאר אותו כ"תינוק בגוף של גבר... אם הייתי מבקש ממנו להרביץ למישהו, הוא היה עושה זאת בצורה אלימה וקשה. הוא לא יודע מה ההבדל בין טוב לרע. לאנג הוא פשוט ילד. הוא לא יודע כלום. רוב האנשים יודעים מה טוב או רע בחיים, אבל אחי לא".

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, לאנג נאבק בתחילה להסתגל לתרבות הכפר והחיים בו, בעיקר בשנה הראשונה בה חלה כיוון שנחשף לחיידקים שגופו לא הכיר, סרזו אמר כי כעת הוא "הסתגל בשמחה לחייו החדשים. לאנג הוא כנראה האדם הכי מקסים שפגשתי בחיי, הוא פשוט לא יודע מה טוב או רע".

לאנג עצמו חושב שהחיים בעולם המודרני הם "מאוד רועשים", אולם הוא אוהב לראות "בעלי חיים ידידותיים עם בני אדם", כיוון שלדבריו, "בג'ונגל החיות תמיד ברחו ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully