וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש כמו מוגלי: הצעיר שחי ביער ולא אוכל או מדבר

8.12.2020 / 0:01

צעיר בן 21 מרואנדה סבל מהפרעת, מיקרוצפליה מגיל קטן והחל לברוח מביתו ליער כשאמו, שהולידה אותו אחרי חמישה ילדים שמתו במהלך הלידה, צריכה להחזיר אותו בכל פעם עם לאסו מיוחדת: "השכנים מתייחסים אליו כמו אל קוף. הוא מתנה מאלוהים"

טריילר ספר הג'ונגל/Walt Disney Studios

אם ברואנדה נאלצת לרדוף אחרי בנה עם לאסו שהיא הכינה במיוחד כשהוא בורח ליערות, שם הוא אוכל דשא וחי כמו חיה. אלי, בן 21, לא מדבר ומסרב לאכול את האוכל שהאמא האוהבת שלו מכינה לו, ובכל זאת האם מחשיבה את בנה כמתנה מאלוהים. במקום אוכל רגיל הוא מלקט בננות ופירות נוספים ביער ליד הכפר שלו, ואוכל גם דשא. אמו הגדירה אותו כילד מיוחד וכמתנה מהאל אחרי שהיא ובעלה איבדו חמישה ילדים בלידה.

אלי נולד עם הפרעת מיקרוצפליה המוגדרת כהיקף ראש הקטן במספר סטיות תקן מהנורמה. בשל ההפרעה אלי הןא חירש ואילם ובשל המראה השונה שלו, הקהילה שלו הוציאו אותו אל מחוץ לתחום, מה שהוביל לכך שאלי בילה את רוב זמנו בג'ונגל. בנוסף הוא פיתח בעיות למידה, לא הלך לבית הספר ופחד מהאנשים הנוספים שגרים בכפר. הצעיר, שצולם על ידי תחנת הטלוויזיה Afrimax Tv, מכונה "קוף" על ידי בריונים אכזריים בכפר בשל סגנון החיים השונה שלו.

צפו בסיפורו

אמו מספרת: "הוא לא אוהב אוכל, הוא מעדיף לאכול בננות, הוא לא יודע כלום, הוא לא יכול לעשות כלום. כל מה שהוא עושה זה לרוץ. כשהוא רואה בני אדם, כל מה שהוא עושה זה לרוץ מהם, ובכל פעם שהוא רץ, אני צריכה לרוץ אחריו. בשבוע אנחנו יכולים לכסות 230 קילומטר. אם אני לא אעקוב אחריו, הוא יכול לא לחזור הביתה".

אלי ואמו

לפי הסרט, כל הכפר מנסה לשמור על אלי מלהיכנס ליער כדי לשמור אותו בריא. השכנים עוקבים אחריו ורודפים אחריו כדי לשמור אותו מסכנות. בסרט אמו אומרת: "הוא תמיד מתגרד כמו בעל חיים, הוא כל הזמן בורח ומסתתר".

אלי מתואר כ"מהיר יותר מיוסאין בולט" ומעביר את ימיו בריצה לאורך היער. הוא לא יודע לדבר ויכול לתקשר רק דרך קולות. אמו הכינה לולאת לאסו מיוחדת שתתפוס אותו בזמן שהוא מעביר את כל הזמן שלו מחוץ לבית בריצה אל מחוץ לשטח הכפר. היא תופסת אותו דרך העצים וקושרת את החבל כדי שלא יברח.

"אחרי שאיבדנו חמישה ילדים ביקשנו מאלוהים שיביא לנו אפילו ילד בעל צרכים מיוחדים,העיקר שלא ימות כמו הקודמים. כשילדתי אותו, ידעתי שזה מסר מאלוהים".

האם עוד מספרת כי חלק מהשכנים לא מתייחסים לבנה כאל אדם, אלא כאל קוף, ומתעללים בו: "זה כואב לי מאוד לראות את הילד שלי חוטף מכות. הם צועקים עליו שהוא קוף ומתעללים בו, זה מצער אותי ממש. לא רק ילדים, אלא גם מבוגרים מתעללים בו. זה גורם לי לאבד את העשתוונות, הם לא רואים בו כבן אדם, אלא רק כחיה".

אחד השכנים סיפר בסרט כי: "הוא חי מדשא, כולם יודעים שהוא שונה, ולא ראינו בן אדם כמוהו שמתנהג ככה, ממה כמו חיה. הוא יכול לחיות ולשרוד ביער".

לאחר שסיפורו פורסם נפתחה יוזמת מימון המונים על ידי Afrimax TV - אותו ערוץ שראיין את אמו של אלי שפתחה במסע לגיוס כספים עבורם": "בואו נעזור לאם החד הורית לגדל את הילד הזה בגלל שהיא מובטלת מה שמכריח את הילד הצעיר הזה ללכת ליער ולאכול דשא. בואו לתרום ולהציל את הילד הזה ואת אמו ", נכתב בעמוד GoFundMe שעד כה גייס -4,000 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully