וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שנרצחה בחיפה כתבה לבנותיה: "אם לא תמצאו אותי, דעו שאני מתפללת בשבילכן"

מייסר עותמאן, בת ה-27 שנורתה למוות בדירתה לעיני ילדיה תוארה על ידי שכניה כ"אישה מקסימה שהתמקדה בגידול ילדיה". בפוסט בפייסבוק היא פנתה לילדיה: "אני תמיד אהיה לצידכן ואגן עליכן". המצוד אחר החשוד ברצח נמשך

מייסר עותמאן, בת ה-27 שנרצחה הבוקר (רביעי) בחיפה הותירה אחריה ארבעה ילדים קטנים, שחלקם חזו ברצח אמם. עותמאן היא גרושה שהיתה בזוגיות, ועד כה טרם נעצר חשוד במעשה. עם קבלת הדיווח, כוחות המשטרה הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות המקרה. על פי החשד עולה כי מדובר ברצח ברקע "אלימות במשפחה".

בהודעות שכתבה עותמאן בחשבון הפייסבוק שלה היא פנתה לבנותיה וכתבה "קטנות שלי, אני תמיד אהיה לצידכן, אגן עליכן, אחבק אתכן בין זרועותיי ואשלח לכן ביטחון. אם לא תמצאו אותי דעו שאני מתפללת בשבילכן. בהודעה אחרת שאותה הקדישה גם לילדיה, כתבה, "אלוהים, אני מפקידה את ילדי בידייך, הם כל חיי, הגן עליהם ושמור עליהם, הדרך אותם וברך את חייהם, ואל תעביר את מצוקתי אליהם, אלוהים קבל את תפילותיי".

מייסר עותמאן, נרצחה בביתה בשכונת חליסה בחיפה, 30 ביוני 2021. ללא, צילום מסך
עותמאן עם ילדיה/צילום מסך, ללא
מייסר עותמאן, נרצחה בביתה בשכונת חליסה בחיפה, 30 ביוני 2021. ללא, צילום מסך
"אלוהים אני מפקידה את ילדיי בידיך". מייסר עותמאן/צילום מסך, ללא

הצעירה היא ילידת שכונת חליסה, בה גדלה. חברת ילדות שלה שיתפה ש"היתה בחורה מקסימה. בית משפחתה כמאה מטרים מהדירה. עסקה בגידול הילדים בבית".

חובש במד"א, אחמד טואפשי, עדכן כי כשהגיעו למקום חברו למשטרה ונכנסו לדירה. "ראינו אישה מחוסרת הכרה עם פציעה חודרת בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותה במקום", סיפר. באיחוד הצלה דיווחו מהזירה: "כשהגענו למקום היא הייתה ללא דופק ונשימה. למרבה הצער נקבע מותה בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

בווידאו: זירת החדש לרצח של אישה בשכונת חליסה בחיפה/צילום: יואב איתיאל

במקביל לאירוע, שריפה פרצה בעקבות הצתה בחניון בניין מגורים ברחוב הסמוך לזירה. נמסר כי מקור ההצתה מפיצוץ ברכב, והמשטרה בודקת קשר בין האירועים. במהלך השריפה צוות מד"א העניק טיפול רפואי לשבעה פצועים, בהם פצוע אחד באורח בינוני ו-6 פצועים קל.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully