וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שלוש מרחובות מת בבית החולים, "סבל מסימפטומים נשימתיים"

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 12:20

הפעוט הובהל הבוקר לבית החולים קפלן במצב אנוש תוך כדי טיפולי החייאה, אך מת בבית החולים. הוריו סיפרו כי בימים האחרונים לא חש בטוב וסבל מקשיי נשימה, אך נשלל לקורונה. לפני כשבועיים מת בן 12 מגבעתיים לאחר שנדבק בנגיף נשימתי שאינו קורונה

פעוט בן שלוש מרחובות מת הבוקר (שלישי) בבית החולים קפלן בעיר. הפעוט הובהל לבית החולים על ידי צוות מד"א כשהוא במצב אנוש תוך טיפולי החייאה, אך בחדר המיון נקבע מותו. הוריו סיפרו כי בימים האחרונים לא חש בטוב וסבל מסימפטומים נשימתיים, אך נשלל לנגיף הקורונה.

בית חולים קפלן, רחובות. פברואר 2016. אבי כהן
מותו נקבע בחדר המיון. בית החולים קפלן/אבי כהן

לפני כשבועיים מת עילי כהן, בן 12 מגבעתיים, לאחר שנדבק בנגיף נשימתי שאינו קורונה. בבית החולים שיבא, שם אושפז, הדגישו כי המקרה נדיר וחריג. הוריו ביקשו להבהיר מפורשות כי בנם לא חלה בקורונה - לא בעבר ולא בימים שקדמו למותו, ולא חוסן נגד הנגיף. זאת, ברקע גל שמועות שנפוץ עם מותו של בנם. לדבריהם, הדברים משוללי יסוד ופוגעים קשה במשפחה שמתמודדת עתה עם השבר הגדול.

כהן, שנחשב ילד בריא בדרך כלל, פונה מביתו על ידי צוות מד"א כשהוא במצב קשה, וסובל מחום ושלשולים, וכך הגיע לבית החולים. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית, שם החלו בחקירת נסיבות מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully